امروزه همه سعی می کنند تا خانه های خود را به بهترین نحو طراحی کنند. نورپردازی هایی که امروزه از آن برای تزیین خانه ها استفاده می‌شود نیز می تواند تا حد زیادی به زیباتر شدن خانه ها و ساختمان ها کمک کند.

استفاده از لامپ های رنگی و تابلوهایی که رقص نور دارند جزء  همین وسایل است. ریسه های شلنگی فلکسی یکی از جدیدترین این وسایل به شمار می آید. 

قیمت مناسب ریسه شلنگی فلکسی در بازار باعث استقبال مردم از این محصول شده است. 

قیمت مناسب ریسه شلنگی فلکسی

کیفیت انواع ریسه شلنگی فلکسی

کیفیت انواع ریسه شلنگی فلکسی ریسه های فلکسی نوارهای باریکی هستند که برای زیبا تر شدن و طراحی های درون منزل یا بیرون از آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوارهای ظریف می تواند در تمام قسمت های خانه مثل اتاق خواب ، حمام ، آشپزخانه و قسمت های دیگر نیز استفاده شود. 

ویژگی‌های این محصول عبارتند از ؛ قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد و کم مصرف بودن آن ،  همراه و دوست محیط زیست ، طول عمر زیاد و نصب آسان این نوارهای نورانی و زیبا است. 

کاربرد ریسه های شلنگی هم درون منزل و هم بیرون آن است. و استفاده از آن بستگی به طول و متراژ مکان مورد نظر و نحوه وصل کردن آن و منبع تغذیه آن و رنگ ریسه ها دارد. 

کیفیت انواع ریسه شلنگی فلکسی بسته به موارد مصرف آن فرق دارد اکثر تولیدات ضد آب بوده و حاوی تکنولوژی IED است. روکش مناسب پلاستیکی آن را در برابر آفتاب و رطوبت مقاوم می کند. و در فضای سبز ، پارک ها ، تالارها و سینماها و… کاربرد دارد. 

این ریسه ها به علت این که نوری یکدست را به محیط می دهد.  طرفداران ویژه ای دارد. بر خلاف رشته های قدیمی که نور تک داشت امروزه این رشته های نوری یکدست و بسیار زیبا به شما هدیه می دهد. 

در گذشته استفاده از چراغ های پر مصرف هزینه ها را بسیار بالا می برد. و نور پردازی ها خیلی گران تمام می شد. و همچنین به محیط زیست نیز آسیب وارد می کرد. ولی امروزه با تکنولوژی IED و مصرف بسیار کم انرژی هم نور بهتری دریافت می کنید و هم به محیط زیست آسیب وارد نمی شود و به زیبایی محیط اطراف شما نیز کمک می کند. 

فروش ویژه ریسه شلنگی فلکسی

فروش ویژه ریسه شلنگی فلکسی فروش ویژه ریسه شلنگی فلکسی در بازار باعث استقبال مردم از این محصول شده است. کیفیت و نوع ساخت این ریسه ها برای نورپردازی خارج از خانه بسیار عالی است.  

تولید کنندگان برای فروش ریسه اکثر تولیدات خود را هم به صورت حضوری و هم اینترنتی عرضه می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *