از زمانی که نیروی الکتریسیته کشف شده و از آن برای روشنایی استفاده می شود، لامپ ها تغییرات اساسی و بنیادیی را شاهد بوده اند. دنیای لامپ ها با لامپ های رشته ای متولد شدند و تا به امروز به دنیای ال ای دی های کم مصرف با راندمان بسیار بالاتر و رنگ های جذاب تری رسیده اند. ریسه شلنگی نئون فلکسی یکی از نو آوری های جدید است که قابلیت های چشم گیر آن ها باعث شده که مصرف آن ها در تولید نورهای با رنگ های متفاوت و قدرت نفوذ بالاتر و مکان آرایی ها روز به روز بیشتر شود.

مرکز تولید ریسه شلنگی نئون فلکسی

اطلاعاتی درباره ریسه شلنگی نئون فلکسی

اطلاعاتی درباره ریسه شلنگی نئون فلکسی

دنیای روشنایی دارای تنوع بسیار بالایی است. این تنوع در نحوه ی کارکرد و عملکرد و هم چنین رنگ های متنوع تولید شده و کارایی آن ها در مکان های مختلف دسته بندی بسیار جذاب و زیادی به خود گرفته است.

روشنایی دهنده ها را بر اساس یکی از دسته بندی ها می توان به صورت ساده به دسته های زیر تقسیم بندی کرد:

  • رشته ای ها: این دسته از روشنایی بخش ها دارای یک رشته سیم درون خود هستند که با عبور جریان الکتریسیته از درون این سیم و به علت مقاومت درونی سیم و گاز درون محفظه روشنایی تولید می کنند. این لامپ ها غالبا دارای مصرف بالا بوده و مصرف آن ها به جز در مکان هایی خاص محدود شده است.
  • ال ای دی ها: ال ای دی ها خود دارای تنوع بسیار زیادی هستند. ال ای دی ها دارای مصرف پایین تر وروشنایی قدرتمند تری هستند. این نوع لامپ ها به علت مصرف پایین مقرون بصرفه تر و به طبع میزان استفاده بیشتری هستند.
  • لامپ های نئون: لامپ های نئون همان گونه از نامشان پیداست با استفاده از گاز نئون تولید می شوند. مصرف آن ها همانند ال ای دی ها پایین بوده و دارای کاربری های متنوعی هستند. تنوع رنگ ها در این دسته زیاد بوده و رنگ های جذاب و نافذ آن ها، استفاده از این دسته از روشنایی بخش ها را در مکان های تجاری و تبلیغاتی روز به روز بیشتر کرده است.
  • و…

ریسه ها به مانند طناب بصورت پیوسته مورد استفاده قرار می گیرند و انعطاف پذیری آن ها برای استفاده در مکان هایی که لازم است روشنایی دور مکان خاصی ایجاد شود پیشنهاد می شود. از طرفی قیمت ریسه شلنگی در اجرای پروژه ها بسیار مقرون به صرفه تر از سایر لامپ ها می باشند.

قیمت تولیدی ریسه شلنگی نئون فلکسی

قیمت تولیدی ریسه شلنگی نئون فلکسی

از آن جایی که پروژه های روشنایی در کشور و دنیا روز به روز بیشتر شده و یکی از الزامات به حساب می آیند، بازار ریسه شلنگی نئونی افزایش یافته است. از این رو نیاز به تامین آن ها از فروشگاه هایی که قیمت مناسب و کیفیت مطلوب ارائه می دهند بیشتر احساس می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *