امروزه پنل ال ای دی ۵۰ وات یکی از پر کاربرد ترین وسیله برای روشنایی است که از دلایل پر کاربرد بودن ان می توان به قیمت خوب و کیفیت انها اشاره کرد . این پنل ها در ازای مصرف برق کمتر نور بیشتری تولید می کنند ، شکل ظاهری پنل ان را از لامپ های ال ای دی متفاوت می کند همچنین پنل های ال ای دی نور را به صورت یکنواخت در فصا پخش می کنند .

آخرین قیمت پنل ال ای دی ۵۰ وات

کیفیت برتر پنل ال ای دی ۵۰ وات

کیفیت برتر پنل ال ای دی ۵۰ وات در فناوری SM با کنار هم قرار دادن قطعات LED پنل به وجود می اید . انواع پنل ها با توجه به کاربردشان مسطح و به صورت تو کار یا روکار ساخته می شوند . پنل های تو کار در سقف هایی به کار می رود که از قبل برای کار گذاشتن پنل برای ان جایی تعیین شده برای مثال سقف های کاذب یا کناف اما در سقف هایی که اجری است و از قبل برای پنل جا گذاری نشده است از پنل های رو کار استفاده می شود.

از انها در ادارات ، بیمارستان ها ، بانک ، مراکز تجاری و سازمان ها ، فرودگاه ها ، هتل ، سالن نمایش ، لابی و … استفاده کرد . همچنین روشنایی این پنل ها برابر است با ۵ عدد لامپ ۱۰۰ وات . نکات مهمی که باید در خرید پنل ال ای دی مورد نظر خود به انها دقت کنید را در ادامه با هم بررسی می کنیم :

۱ . اندازه پنل : با یک متر ، اندازه برش قسمتی که در ان می خواهید پنل کار بگذارید اندازگیری کنید . ۲ . رنگ ال ای دی : پنل ها در دو رنگ افتابی ، مهتابی ، و دو رنگ تولید می شوند که تر کیبی از افتابی و مهتابی است ، توصیه می شود در هنگام خرید از پنل های دو رنگ تهیه کنید زیرا به توصیه پزشکان یکی از علل ضعیف شدن چشم عدم استفاده از نور زرد و یا همان افتابی است .

وات پنل ، میزان محافظ‌ ، قیمت و گارانتی از موارد دیگری هستند که باید به انها توجه داشته باشید .

صادرات انواع پنل ال ای دی ۵۰ وات

صادرات انواع پنل ال ای دی ۵۰ وات این محصول به علت نور دهی بالا و قیمت مقرون به صرفه طرفداران بسیاری داشته و علاوه بر فروش در داخل کشور در خارج از کشور هم به فروش می رسد و صاد می شود . تولید پنل ها در انواع مختلف این امکان را برای خریداران فراهم می کند که پنل مورد نظر خود را با قیمت های مناسب و متفاوت تهیه کنند .

پنل های ال ای دی ۵۰ وات با مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته می شود و به همین علت تضمین کیفیت و قیمت دارند و مشتریان این کالا می توانند از طریق راه های اینترنتی ، سایت ها یا فضا های مجازی و یا به صورت حضوری از فروشگاه ها این محصول پر کاربرد و با کیفیت را تهیه کنند .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *