قیمت پنل ال ای دی ۶۰×۶۰ بستگی به برند، مدل و کیفیت دارد و همچنین با توجه به نوسانات بازار، این قیمت ها ثابت نمی ماند و کمی متغیر است. فروش انواع پنل های ال ای دی، توسط مراکز و مجموعه های زیادی در سر تا سر کشور صورت می گیرد که مشتریان برای خرید این محصول با قیمت مناسب و کیفیت بالا می توانند به این مراکز مراجعه کنند و محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند.

فروش انواع پنل ال ای دی ۶۰×۶۰

کیفیت برتر پنل ال ای دی ۶۰×۶۰

کیفیت برتر پنل ال ای دی ۶۰×۶۰ کیفیت پنل ال ای دی بستگی به عواملی مانند: برند، قیمت و مدل ان پنل دارد اما به طور کلی این پنل ها با کیفیت بالایی ساخته می شوند و از سایر استاندارد های جهانی پیروی می کند و بسیار با کیفیت ساخته می شوند.

این پنل ها بسیار با کیفیت و ایمن ساخته می شوند و همچنین پنل نوری ان از تکنولوژی مدرن smd برخوردارند. در ادامه با اجزای داخلی این پنل ها اشنا خواهید شد. اجزای پنل ال ای دی عبارتند از:

قاب و شاسی: این قطعه معمولا از المینیوم ساخته ساخته می شود و ظاهر پنل را تشکیل می دهد در واقع تمام قطعات داخل همین قاب و شاسی قرار دارند.

شیشه شفاف و منعکس کننده نور: این قعطه وظیفه پخش یکسان و ملایم نور را بر عهده دارد. نور تولید شده توسط صفحه دیود بر روی شیشه منعکس کننده می تابد و سپس به صورت یکسان و ملایم پخش می شود.

صفحه دیود smd: این قطعه اصلی ترین و مهمترین قسمت پنل است. در واقع نور توسط همین صفحه دیود تولید و منتشر می شود.

اما smd به چه معناست؟ smd نسل جدید و مدرن دیود های نوری است، این دیود ها بر خلاف دیود های سوزنی دارای سایز کوچکی هستند و همچنین بسیار پر نور هستند. دیود های smd در کنار هم می توانند یک پنل ال ای دی را تشکیل دهند اما نکته ی قابل توجه در مورد دیود های اس ام دی، این دیود های نوری کوچک به دلیل مصرف برق پایین و مقدار امپر مصرفی کم، مقاومت بالایی دارند و به همین دلیل گرمایی بسیار زیادی تولید می کنند. به همین علت این دیود های نوری، روی یک صفحه المینیومی به نام هیت سینک نصب می شوند تا در زمان روشن شدن گرمای تولید شده به سرعت خارج شود و به دیود اسیب نرسد.

تولیدی انواع پنل ال ای دی ۶۰×۶۰ ارزان

تولیدی انواع پنل ال ای دی ۶۰×۶۰ ارزان تولید انواع پنل ال ای دی در کشور توسط شرکت ها و کارگاه های زیادی با کیفیت بالا و قیمت مناسب صورت می گیرد. و به دلیل قیمت مناسبی که دارد، مورد استقبال سایر مصرف کنندگان قرار گرفته است. این پنل ها با قیمت مناسب و کیفیت بالا با تنوع مدل زیاد و برند های مختلف به بازار عرضه می شوند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *