پخش کننده انواع چراغ COB توکار ارزان، چراغ سقفی توکار CoB برای نورپردازی داخل ساختمان استفاده می شود و این محصولات جایگزین هالوژن های سقفی هستند، چراغ های سقفی توکار COB دارای تنوع بسیار زیادی هستند و در عین حال که مصرف برق بسیار کمی دارند ولی نور بسیار قابل توجهی تولید می کنند.در ادامه سعی می کنیم اطلاعاتی پیش از خرید چراغ سقفی COB توکار را که لازم است بدانید برایتان مطرح کنیم.

چراغ COB

بررسی و معرفی چراغ COB توکار

چراغ COB

کلمه COB مخفف عبارت Chips on Board می باشد که به معنی چیپ های الکترونیکی چسبیده شده روی بردهای الکترونیکی هستند، در این نوع چراغ ها تعداد زیادی چیپ یا دیود کنار هم قرار دارند که به صورت یک مرکز نورانی دیده می شود، از مزایای استفاده از چراغ COB توکار مصرف پایین انرژی، طول عمر بالا و تولید نور بسیار زیاد با کیفیت بالا می باشد.

چراغ های COB پرتاب نور خوبی دارند، در عین حال نور آن ها یکدست و ملایم بوده و حتی در صورت نگاه مستقیم به چراغ، به چشم آسیبی وارد نمی کنند.چراغ COB توکار مخصوص روشنایی یکنواخت محیط، با کمترین میزان سایه و ایجاد حداقل خیرگی، مناسب برای نور عمومی محیط های وسیع می باشد.منظور از نور عمومی محیط، نوری است که مناسب فعالیت های روزانه، زندگی و کار در یک فضا تأمین شده است.پنل COB توکار یکی از بهترین گزینه‌ها برای تأمین نور عمومی و در نورپردازی فضاهای مختلف از جمله فروشگاه ها ، گالری ها، سالن های تئاتر و کنفرانس و … هستند.

مزایای چراغ COB توکار

چراغ COB

این پنل های توکار دارای طراحی زیبایی هستند که این امر موجب شده بتوان از این چراغ ها در تمام فضاهای مدرن استفاده کرد همچنین از دیگر مزایای این چراغ ها می توان به موارد زیر اشاره کرد

  1. میزان خرابی در آن ها بسیار پایین است، به طوریکه بعد از ۱۰۰۰ ساعت کمتر از ۳٪ کاهش نور در آن ها مشاهده می شود.
  2. در مقایسه با چراغ های معمولی، تا حدود ۳۰٪  از هزینه های برق مصرفی را کاهش می دهند.
  3. دارای نور مناسب، بدون اتلاف انرژی بدون نقاط تیره هستند.
  4. نور آن ها کاملا ایمن، بدون اشعه های ماورای بنفش و مادون قرمز و دوست دار محیط زیست است.
  5. در تولید آن ها از مواد با مقاومت حرارتی کم برای ایجاد شرایط بهتر استفاده شده است.

پخش و توزیع انواع چراغ COB توکار ارزان

چراغ COB

چراغ توکار COB نیز در دسته جدیدترین تولیدات روشنایی قرار دارند که مطابق با تکنولوژی روز دنیا ساخته می شوند و امروزه نسبت به سیستم های روشنایی قدیمی کاربرد و کارایی بالاتری دارند.فروشگاه اینترنتی ضحی نور از معتبرترین تأمین کنندگان و پخش کنندگان فعال صنعت روشنایی و نورپردازی است. محصولات روشنایی این گروه شامل محصولات فضای داخلی و محصولات فضای خارجی است. همه‌ی محصولات با بالاترین کیفیت توزیع می‌شوند و شامل ۲ تا ۳ سال گارانتی این مجموعه می باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *