پنلهای ال ای دی چراغهایی هستند که برای روشنایی ساختمانها استفاده می شوند و با تکنولوژی متفاوتی جانشین چراغهای فلورسنت شدند و بهترین انتخاب برای فضاهای داخلی ساختمان هستند.

پنلهای ال ای دی در انواع متفاوت تولید می شوند که عبارتند از: پنلهای مستطیلی -مربعی ، پنلهای دایره ای، پنلهای Ede Light ، پنلهای Back Light ، پنلهای سه حالته دو رنگ.

برای نصب پنلها از روشهای نصب متفاوت روکار، توکار، و معلق استفاده می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پنل ال ای دی روکار با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمای شما در این زمینه باشند.

پخش عمده پنل ال ای دی روکار

همه چیز درباره پنل ال ای دی روکار

همه چیز درباره پنل ال ای دی روکار پنل ال ای دی از جدیدترین چراغهای سقفی مدرن می باشند که با پیچهایی به آسانی به سقف متصل می شوند. دارای تکنولوژی بالا و کیفیت مناسب هستند و به سرعت جایگزین چراغهای معمولی، رشته ای و مهتابی قدیمی شدند.

پنلهای ال ای دی روکار به کمک یک قاب به سقف نصب می شوندو برای مکانهایی که ارتفاع سقف ۳ متر یا پایینتر باشد مناسبتر است .بعضی از انواع پنلهای توکار رو می توان به عنوان روکار هم نصب کرد ولی مدلهایی هم هستند که تنها برای توکار کاربرد دارند.

چراغهای پنلی روکار به علت اینکه روی سقف نصب می شوند و پایینتر می آیند تابش نور بیشتری دارند و از مزایای آن نورپردازی یکدست و کلی در محیط است و از آن در آشپزخانه ، پذیرایی ، اتاق و سرویس بهداشتی به کار می رود .

این چراغها مصرف انرژی پایینی دارند و برای مدت طولانی استفاده می شوند و گرما تولید نمی کنند و چشم را خسته نمی کنند . از گازهای سمی در ساخت آن به کار برده نمی شوند و برای محیط زیست آلودگی ایجاد نمی کنند.

چراغهای ال ای دی روکار به انواع آفتابی، مهتابی و هوشمند و قابل کنترل ساخته می شوند.

قیمت روز پنل ال ای دی روکار عمده

قیمت روز پنل ال ای دی روکار عمده فروش پنل ال ای دی سقفی روکار توسط فروشندگان در نمایندگی های فروش در ابعاد و سایزهای مختلف انجام می گیرد.هدف انها جلب رضایت مشتریان می باشد .

خرید عمده ی آن چون مستقیما از شرکت انجام می گیرد مقرون به صرفه تر است چون دست واسطه ها کوتاه شده است و بین فروشنده و خریدار دلالی وجود ندارد.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت ما ، محصول مورد نظر را باکیفیت عالی و با قیمت بسیار مناسبتر از بازار تهیه کنند . همچنین می توانند برای اطلاع از مدل و قیمت پنل، اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت کنند و در نتیجه در اسرع وقت پنل ال ای دی را به همراه گارانتی محصول، با بسته بندی مناسب به آدرس تعیین شده ، تحویل بگیرند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *