پخش عمده وال واشر LED باعث شده تا افراد در ازای خرید تعداد نمونه های عالی و درجه یک ازاین محصولات هزینه هایی کمتری را بپردازند که این موضوع از نظر اقتصادی اهمیت زیادی برای مشتری خواهد داشت.

در پخش وال واشر LED به صورت عمده مشتریان می توانند محصولات خود را در هر نقطه از کشورمان که هستند دریافت کرده و آن را در اسرع وقت به دست آورند.

پخش عمده وال واشر LED

مشخصات فنی انواع وال واشر

مشخصات فنی انواع وال واشر وال واشرها بهترین جایگزین برای نورپردازها می باشند که می تواند در موقعیت های مختلف اعم از مراسمات جشن و شادی، استفاده در فروشگاه ها و پاساژها، گلخانه ها و دیگر موارد نظیر مصارف دارویی و پزشکی به کمک ما بیاید و یک نورپردازی بسیار حرفه ای و عالی را برای ما انجام دهد.

وال واشر از تعداد زیادی ال ای دی تشکیل شده است و این یعنی مصرف انرژی از جانب آن بسیار پایین بوده و این امر برای بسیاری از خریداران آن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

مشخصات فنی انواع وال واشر:

  • قاب بدنه این وال واشرها از آلومینیوم های ارزان تشکیل شده است؛ چرا که سبک و ارزان است و یک بدنه ضد آب و ضد زنگ را به ما می دهد.
  • این دسته از وال واشرها در اندازه های 10، 25، 50، 100 و… در دسترس هستند.
  • ال ای دی هایی که در طراحی این وال واشر به کار رفته اند از نظر رنگی متنوع می باشند.
  • دارای شیشه سکوریت بوده و همچنین درب مخصوصی برای آن در نظر گرفته شده است.
  • زاویه تابش نور آن بنا به سفارش مشتری متغیر بوده و امکان تنظیم زاویه برای آن وجود دارد.
  • طراحی حرارتی این وال واشرها مطلوب بوده و به افراد این اجازه را می دهد که از آن در موقعیت های مختلف استفاده کنند.

قیمت روز وال واشر LED

قیمت روز وال واشر LED قیمت روز وال واشر LED یکی از مهمترین موضوعاتی بوده که در هنگام خرید آن در نظر گرفته می شود. این قیمت ها به صورت کلی از پارامترهای مختلفی تاثیرپذیر هستند که از مهمترین آن ها می توان به مدل و کیفیت ساخت وال واشر اشاره کرد.

قیمت وال واشر در نهایت بسته به نوسانات بازار و روشهایی که برای خرید آن در نظر گرفته شده متغیر است و این امر باعث شده تا برای مشتریان اطلاع از آخرین قیمت های در نظر گرفته شده برای خرید وال واشر حائز اهمیت باشد.

شما می توانید با سایت اینترنتی که هم اکنون در برابر خود مشاهده می کنید ارتباط برقرار کنید و پرسش هایی که دارید را با ما در میان بگذارید. این سایت اطلاعات مهمی در خصوص قیمت وال واشرها به سمع و نظر ما می رساند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *