از ریسه شلنگی هفت رنگ براي نور پردازي در ساختمان ها و مكان هايي كه نياز به تغيير رنگ دارند مورد استفاده قرار مي گيرد. در ريسه شلنگي از اس ام دي نوع چيپ 5050SMD با قابليت تغيير رنگ استفاده مي گردد. حتي مي توان آن را با ريموت كنترل نمود. برق مورد نياز آن نيز كمتر از 220 ولت بوده و به وسيله آداپتور به آن برق رساني مي شود. ريسه شلنگي به صورت يك متري برش خورده و به فروش مي رسد.  

پخش عمده ریسه شلنگی هفت رنگ

کیفیت انواع ریسه شلنگی هفت رنگ

کیفیت انواع ریسه شلنگی هفت رنگ ريسه هاي شلنگي لنز دار، ريسه شلنگي نئون فلكسي و ريسه شلنگي با نور هاي مختلف از انواع ریسه شلنگی است كه در بازار موجود است. ريسه شلنگي تزئيني يك نوار طولاني است كه از چيپ هاي كوچك تشكيل گرديده است.

اين نوارها در ابعاد و اندازه هاي مختلف هستند و به دليل باریک بودن مي توان در محيط هاي مختلف از آن استفاده نمود و مي توان به شكل هاي مختلفي در زير كابينت ها،‌ كمدها،‌ اطراف درب ها و امتداد نرده قرار گيرد. هيچ گونه محدوديتي براي نور پردازي در ريسه ها وجود ندارد و اين امكان را به ما مي دهد تا در هرجایی به صورت خلاقانه نور پردازی نماییم.

با روشن شدن تراشه ها نورپردازي زيبايي در هر مكاني ايجاد مي كند. برای استفاده از بهتر و مفیدتر از ریسه های شلنگی باید مواردی چون نحوه نصب، طول ریسه، طرح رنگ و منبع آن را مد نظر قرارداد. ریسه ها به 2 گروه درون خانگی و برون خانگی تقسیم می شوند. از مزایای ریسه شلنگی تزئینی می توان به مصرف انرژی پایین، نصب آسان، انعطاف پذیری بالا و طول عمر زیاد  و… اشاره نمود. 


تولید کننده ریسه شلنگی هفت رتگ

تولید کننده ریسه شلنگی هفت رتگ شركت های ساخت لوازم برقي زيادي هستند كه در زمينه  تولید ریسه شلنگی فعالت مي كنند.

شركت آنلاين و اينترنتي ضحي نور يكي از فعالان در زمينه توليد انواع ريسه شلنگي و لوازم برقي است که با تولید لوازم برقی با کیفیت و مرغوب علاوه بر تامین بازار داخل کشور و رفع نیاز مشتریان به صادرات محصولات برقی به کشور های دیگر نیز پرداخته است و موجب ارز آوری خوبی به کشور گردیده است و زمینه اشتغال بیشتری را برای کارجویان و علاقه مندان به این صنعت فراهم نموده است.

این گروه با بهره گیری از کارشناسان و فروشندگان مجرب در زمینه فروش تجهیزات و لوازم برقی توانسته به مشتریان خود مشاوره و راهنمایی های لازم در خرید این لوازم ارائه دهد و تجربه خوبی از خرید در ذهن مشتریان ثبت کند. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *