چراغ سقفی COB نسل نوینی از چراغهای سقفی هستند که علاوه بر طراحی مدرن و زیبا، نوری بهتر نسبت به سایر انواع چراغهای سقفی ارائه می‌دهند. پخش این نوع از چراغهای سقفی توسط مراجعی چون نمایندگی مجاز شرکتهای تولید کننده و فروشگاه اینترنتی عرضه انواع تجهیزات روشنایی و در تنوع بالایی از لحاظ ابعاد و قیمت و با تضمین اصالت و کیفیت کالا صورت می‌پذیرد.

پخش انبوه چراغ سقفی COB

آشنایی با انواع چراغ سقفی COB

آشنایی با انواع چراغ سقفی COB

چراغهای سقفی COB، تجهیزات روشنایی هستند که با تکنولوژی مدرن COB یا (chip on board) تولید و طراحی می‌شوند. این فناوری با تجمیع ال ای دی ها در یک مدار موجب می‌شوند که کیفیت نور تولیدی توسط چراغ بالا رفته و در نهایت کیفیت نور بهتری را داشته باشیم.

بنابراین انواع چراغ COB از فناوری تراشه‌های رایانه‌ای برای روشنایی کارآمد و با کیفیت بالا استفاده می‌کند و این امر موجب می‌گردد علاوه بر مصرف پایینتر انرژی، عمر مفید و دوام لامپ بالا رفته و چراغ برای مدت زمان متمادی کارکرد خود را حفظ نماید.

مانند سایر چراغهای نسل نوین، در انواع چراغ COB به سیمهای اضافی که ممکن است به زیبایی خانه آسیب برساند نیازی وجود ندارد. این چراغهای مدرن را می‌توان مانند هر چراغ صفحه ای معمولی یا نورافکن‌های جدید بر روی انواع سقف مانند سقف کاذب نصب کرد.

انواع چراغهای سقفی COB با زاویه پرتوی کنترل شده و دید انعطاف پذیر که بازتابنده چراغ ارائه می‌دهد این امکان را می‌دهد تا جهت نور تا 60 درجه تغییر یابد و این امر موجب می‌شود بنابر نیاز در فضاهای مختلف دید قابل تنظیمی را داشته باشیم.

این نوع از چراغهای مدرن سقفی در تنوع بالایی از لحاظ میزان نور و میزان مصرف انرژی طراحی و تولید می‌شوند و امکان انتخاب یک چراغ متناسب با طراحی داخلی فضاهای مختلف با قیمت اقتصادی و مناسب وجود دارد. علاوه بر تمامی این مزایا، عدم ایجاد حرارت از مشخصه‌های چراغهای COB است.

توزیع کننده عمده چراغ سقفی COB

توزیع کننده عمده چراغ سقفی COB

تجهیزات روشنایی مدرن که با استفاده از فناوری روز تولید می‌شوند به دلیل راندمان کاری بالا، مصرف پایین انرژی و قیمت مناسب دارای محبوبیت ویژه ای هستند. انواع چراغهای COB سقفی از این نوع چراغها هستند که در تنوع بالا توسط مراجع فروش عرضه می‌شوند.

مرکز آنلاین توزیع کننده چراغ سقفی، ضمن ارتباط با معتبرترین واحدها و برندهای فعال در زمینه تولید انواع تجهیزات روشنایی جدید، در حوزه پخش چراغ COB فعال است و این محصولات پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی و صنعت الکترونیک را با قیمت مناسب عرضه می‌کند.

قیمت و تنوع مطلوب چراغ سقفی در بازرگانی عرضه مستقیم این ملزومات روشنایی، مرکز فروش مستقیم را به بهترین و کارآمدترین مرجع خرید این محصولات با نرخ استاندارد و کیفیت بالا تبدیل کرده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *