فروش چراغ سقفی روکار مربع دارای قیمت های مختلفی هستند که بسته به نوع چراغ، قدرت، کیفیت و برند قیمت متفاوتی دارند که با توجه به نوسانات بازار این قیمت ها متغیر است. اما خریدارن می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی مجموعه ما، از اخرین قیمت چراغ سقفی روکار مطلع شوند و همچنین محصول مورد نیاز خود را به صورت انلاین سفارش دهند و در اسرع وقت سفارش خود را تحویل بگیرند.

نرخ روز چراغ سقفی روکار مربع

کیفیت برتر چراغ سقفی روکار مربع

کیفیت برتر چراغ سقفی روکار مربع چراغ های سقفی روکار مربعی، با کیفیت بالایی ساخته می شوند. این چراغ ها توسط شرکت های بزرگ با بالاترین کیفیت و مطابق با سایر استاندارد های روز دنیا، تولید می شوند. نکته دیگر در مورد این چراغ ها، ایمنی ان ها است. چراغ های سقفی روکار از ایمنی بالایی برخوردارند و همچنین طول عمر بسیار زیادی نسبت به سایر چراغ های معمولی دارند.

پنل های سقفی در انواع گوناگون برای روشنایی عمومی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از کاربرد های چراغ های سقفی روکار، زیبا کردن بیشتر به بخش های مختلف یک خانه مثل وسیله های دکوری یا نور پردازی فضا های مختلفی مانند اشپزخانه ها یا اتاق های پذیرایی است.

چراغ های سقفی روکار، از تعدادی لامپ های smd و یا cob تشکیل می شوند این لامپ ها توانایی تولید نور زیاد را دارند و همچنین گرمایی بسیار کمی تولید می کنند که به کمک هیت سینک خنک می شوند.

هیت سینک قطعه المینومی، که وظیفه ان خنک کردن دیود های نوری است.

اصولا چراغ های سقفی SMD یا چراغ های سقفی COB با لامپ هایی در توان های مختلف بین ۳ تا ۶۰ وات تولید می شوند و جنس بدنه این چراغ ها معمولا نشکن یا قاب فلزی الومینیومی است. همچنین چراغ های سقفی SMD یا چراغ های سقفی COB نسبت به چراغ های قدیمی تر دارای نور یکنواخت و بدون لرزش و خستگی چشم هستند که در هنگام استفاده از انها گرما نیز ایجاد نمی شود. اما در عین حال این نوع پنل ها از تنوع بسیار بالایی برخوردارند که بسته به محیط و شرایط خریداران می توانند بهترین گزینه را انتخاب کنند.

تولیدی انواع چراغ سقفی روکار مربع ارزان

تولیدی انواع چراغ سقفی روکار مربع ارزان تولید چراغ های سقفی روکار در کشور ما توسط شرکت های بزرگ و کارگاه های معتبر با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت صورت می گیرد. چراغ های سقفی روکار به دلیل کیفیت بالای انها، توسط مجموعه ها و مراکز زیادی، به سایر کشور ها مانند؛ عراق، هند، پاکستان، کشور های عربی و… صادرات می شود و به دلیل قیمت مناسب ان ها و کیفیت بالایی که دارند مورد رضایت سایر مصرف کنندگان قرار گرفته است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *