امروزه پنل های LED ازجمله پنل ال ای دی ۴۰×۴۰ طرفداران زیادی در بین مصرف کنندگان دارند و میتوان از آنها در اکثر مکان های عمومی و همچنین منازل و ساختمان های تجاری یا اداری استفاده کرد.در این مطلب به توضیبح مختصری در باره ویژگی ها، انواع و اشکال این پنل ها و مقایسه آنها با سایر چراغ ها خواهیم پرداخت.

مرکز پخش پنل ال ای دی ۴۰×۴۰

کارایی پنل ال ای دی

کارایی پنل ال ای دی این پنل به گونه ای ساخته شده اند که هم با طراحی زیبا و ساده خود مورد پسند اغلب سلیقه ها باشد و هم با ویژگی های منحصر به فرد خود از هدر رفتن نور و انرژی جلوگیری کندو در مکان های مهم همچون بیمارستان یا اماکن عمومی و کلاس درس که نیاز به روشنایی شدید دارند، هیچ اثر نامناسبی از نظر بصری ندارند و به هیچ وجه مشکلی برای سلامتی انسان ایجاد نمی کنند.

ویژگی مهم دیگر این پنل ها این است که با وجود تولید نور بیشتر نسبت با تیوب های فلورسنتی قدیمی، انرژی کمتری مصرف میکنند و بهره وری بالاتری دارند و دیگر ویژگی که پنل های LED را از دیگرچراغ ها متمایز میکند انعطاف پذیری بالای آنهاست.

در ساخت این پنل اغلب از بهترین مواد بکار گرفته می شود که مقاومت کافی در برابر گرما را دارند و همین امر یکی از مهم ترین دلایل طول عمر بالای این پنل هاست.همچنین لازم به ذکر است که انواع پنل ها در ابعاد و اشکال مختلف به بازار عرضه می شود که ممکن است مربعی یا مستطیلی و حتی دایره ای باشند و تولید کنندگان این محصولات می کوشند که در ابعاد گوناگونی مثل 60*60 ، 60*30 ،40*40 و.. به تولید پنل بپردازند. البته پنل های مربعی برای مکان های رسمی مثل اتاق های کنفرانس یا سمینارها ومراکز آموزشی مناسب تر هستند.

صادرت انواع پنل ال ای دی ۴۰×۴۰

صادرت انواع پنل ال ای دی ۴۰×۴۰ مشتریان برای خرید پنل های ال ای دی به روش های مختلفی اقدام می کنند اما امروز مسائلی همچون نداشتن وقت کافی و مشغله کاری زیاد، خرید اینترنتی بهترین و سریع ترین خرید را برای مشتریان فراهم می آورد و البته تولید کنندگان بسیاری نیز در این زمینه فعالیت دارند برای مثال شرکت صنایع روشنایی یکتا افروز که با توجه به استقبال گسترده بازار داخلی، دامنه فعالیت خود را گسترش داده از تکنولوژی هایی نظیر Sidelight وBacklight استفاده می کند.

امروز کارخانه های داخلی در ساخت پنل های LED پیشرفت چشم گیری داشته اند و حتی توانسته اند در برخی موارد با رعایت استانداردهای جهانی از رقیبان خارجی خود پیشی بگیرند. به همین دلیل صادرات در این زمینه رونق بسیاری داشته و تولیدکنندگان بسیاری به صادرات این پنل ها بخصوص پنل ال ای دی 40*40 پرداخته اند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *