ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین محصولی شیک و به روز است که در تهیه آن از طرح های مختلفی استفاده می شود و از دوام بالایی برخوردار می باشد و نورپردازی فوق العاده ای دارد، این محصول رنگ های متنوعی دارد که می توان با بهترین انتخاب نمایی عالی به قسمت های مختلف ساختمان بخشید. مرکز پخش معتبر ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین ۱۰۰ متری بدون واسطه بهترین نوع این محصول را با قیمت استثنایی و ویژه به فروش می رساند.

مرکز پخش ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین ۱۰۰ متری

اطلاعاتی درباره انواع ریسه شلنگی

اطلاعاتی درباره انواع ریسه شلنگی

ریسه شلنگی محصولی زیبا است که برای نورپردازی و تزئین و زیبایی نمای داخلی و خارجی ساختمان به کار می رود و در رنگ و مدل مختلفی تولید می شود و لامپ های متعدد در تهیه آن به کار می رود و لامپ هایی که در تهیه این محصول به کار می رود کم مصرف و با دوام می باشند به همین دلیل انواع ریسه شلنگی با این که نورپردازی فوق العاده ای دارند اما انرژی و برق بسیار کمی مصرف می نمایند.

انواع این محصول نور های مختلف با رنگ های متنوعی را ایجاد می کنند که با توجه به سلیقه و علاقه مشتری انتخاب می شود و انواع مختلف آن از نظر طرح و اندازه و پهنا با هم متفاوت می باشند و از آنجایی که در متراژ های مختلفی تولید می شود می توان از آن برای نور پردازی قسمت های مختلف ساختمان استفاده نمود.

انواع ریسه در شکل های مختلف در شکل های زیبا و با دوامی تهیه می شود و در تهیه آن از لاستیک و سیم و لامپ های استاندارد و با دوامی استفاده می شود و به دلیل انعطاف و نرمی خاصی که دارد می توان از آن در قسمت های مختلف ساختمان استفاده نمود و نصبی آسان و راحت نیز دارد.

قیمت ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین ۱۰۰ متری

قیمت ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین ۱۰۰ متری

ارزان ترین قیمت ریسه شلنگی۵۷۳۰ دولاین ۱۰۰ متری به دست فروشنده اصلی و معتبر می باشد چرا که این فروشندگان قیمت گذار اصلی آن محسوب می شوند و ارزان ترین قیمت را برای ارائه مستقیم آن در نظر می گیرند و اگر مشتری بخواهد این محصول را با قیمت تولیدی خریداری نماید باید با فروشنده اصلی ارتباط برقرار کند و باکیفیت ترین نوع آن را با پایین ترین قیمت خریداری نماید.

تولید کننده اصلی در تولی ریسه شلنگی بهترین جنس و طرح را به کار می برد و از آنجایی که می خواهد همه مشتریان عمده به این محصول بی نظیر و فوق العاده با قیمت ارزان دسترسی داشته باشند بدون واسطه آن را به دست مشتری می رسانند و تمام محدودیت ها را از پیش روی مشتری برمی دارند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *