لامپ ال ای دی به دلیل ویژگی ‌های خاصی که دارد با کمترین میزان مصرف بهترین کارایی و بازده را دارد و در بین مردم بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

مرکز فروش لامپ ال ای دی را در انواع مدل های مختلف عرضه می کند تا خریدار بتواند در صورت تمایل هر مدل از این نوع لامپ را که بخواهد انتخاب کند.

این لامپ ها با توجه به طول عمر بالایی که دارند در تمامی مراکز فروش عرضه می شود تا دسترسی به آن ها آسان تر باشد. 

مرکز فروش لامپ ال ای دی

اطلاعاتی درباره لامپ ال ای دی

اطلاعاتی درباره لامپ ال ای دی لامپ های ال ای دی می توانند بهترین جایگزین برای لامپ های کم مصرف و یا پر مصرف قدیمی باشند به دلیل این که این لامپ ها طول عمر زیاد و مصرف پایین از پرفروش ترین محصولات بازار محسوب می شوند.

این لامپ برای ایجاد روشنایی از دیود نور افشان استفاده می‌ کنند که در واقع دیود نور افشان نیمه رسانا است و زمانی که جریان الکتریکی از آن عبور می کنند از خود نور مرئی منتشر می کند.

این لامپ مزایای بسیار زیاد و کاربرد های گوناگونی دارد از لامپ های ال ای دی در گذشته برای نمایشگر لوازم برقی استفاده می شد که نشان می داد وسیله برقی روشن یا خاموش است.

اما امروزه بازار لامپ در کار های صنعتی و خانگی بسیار پر رونق می باشد به عنوان مثال این لامپ در شکل های مختلف مانند: حبابی، گل، هالوژنی، شمعی، قارچی و مدل های دیگر عرضه می شود.

این لامپ ها مزایای زیادی دارد که به برخی از مهم ‌ترین آن ها می‌توان اشاره کرد:

  • طول عمر بالا: طول عمر این لامپ ها در مقایسه با لامپ های دیگر بسیار بالا می باشد و چیزی بین ۵۰ تا ۶۰ هزار ساعت طول عمر دارد.
  • بازده نوری: این لامپ با توجه به ولتاژی که دارد نور بسیار زیادی از خود ساطع می کند.
  • رنگ نور: رنگ نور این لامپ‌ها در محدوده رنگ سفید می باشد که برای چشم مضر نیست.
  • اشعه: در این لامپ از اشعه فرابنفش به میزان بسیار کمی استفاده شده است و مضرات دیگر لامپ ها را ندارد.  

قیمت جدید لامپ ال ای دی

قیمت جدید لامپ ال ای دی با توجه به این که استفاده از لامپ ال ای دی بسیار زیاد می باشد و روز به روز نیز بیشتر می شود قیمت لامپ ال ای دی بستگی به موارد بسیار زیادی دارد مانند: نوع لامپ، سایز آن، ولتاژ و همچنین نحوه تهیه آن

این نوع لامپ به شکل های گوناگون مانند: حبابی، گرد، استوانه ای و شکل های بسیار زیادی در سایز های مختلف موجود می باشد که قیمت جدید این لامپ ها با توجه به مواد اولیه و همچنین نوسانات بازار متفاوت می باشد.

برای تهیه این لامپ ها می توان به مراکز مجاز آن ها مراجعه کرد تا با قیمت جدید و مناسب تری ابن مدل لامپ را تهیه کرد. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *