پنل سه حالته ۷ وات LED سقفی که از آن به نام پنل بک لایت ۷ وات نیز یاد می شود یکی از بهترین پنل های انواع گوناگون سقف ها می باشد که در ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

پنل ها عموما به دو شکل پنل توکار و پنل روکار تولید می شوند که این شکل از پنل های سقفی از نوع توکار آن می باشد.

مرکز عرضه پنل سه حالته ۷ وات LED سقفی

مشخصات انواع پنل سه حالته ۷ وات

مشخصات انواع پنل سه حالته ۷ وات پنل های توکار سه حالته ۷ وات همان گونه که از اسم آن ها مشخص می باشد دارای توان هفت می باشند و فقط در سقف های ساختمان ها قابل استفاده هستند. اغلب این پنل ها به شکل گرد و دایره ای تولید می شوند که داخل آن ها شامل یک عدد چراغ می باشد و بیرون یا اطراف آن ها دارای لایه ای دیگر می باشد که این لایه ی اطراف، از جنس قالب پلاستیکی است و این قالب به عنوان محافظ عمل کرده و چراغ درون خود را از آسیب های خارجی و کثیفی حفظ می کند.

انواع پنل سه حالته سقفی ویژگی های جالب و قابل توجهی دارد که بهتر است در این مورد هم آگاه شوید. این پنل های جذاب به سه رنگ زیبای آفتاب_ مهتاب و یخی ساخته می شوند که در هر بار روشن و خاموش کردن، پرتوهای نورانی زیبا و متفاوتی را منتشر می کنند که این پرتو های زیبا را می توان به عبور نور از یک منشور سه گانه تشبیه کرد.

خرید ارزان پنل سه حالته ۷ وات LED سقفی

خرید ارزان پنل سه حالته ۷ وات LED سقفی تولید پنل سه حالته ۷ وات LED سقفی به دلیل مصارف بالا، در اکثریت کشور ها و در شرکت های بسیاری در انواع گوناگون، متداول می باشد. قیمت این نوع پنل ها نسبت به پنل های دیگر ارزان تر می باشد و کارایی بیشتری دارند. کشور ایران نیز یکی از بهترین تولید کنندگان پنل می باشد که این نوع پنل ها را در سه حالت، با سه نوع طیف زیبا تولید کرده و به بازارهای داخلی و خارجی زیادی صادر می کند.

این نوع پنل ها به دلیل زیبایی و طیف سه گانه و مهمتر از همه، کاهش مصرف انرژی و عمر طولانی با قیمت ارزان، مورد توجه بسیاری از مشتریان می باشد؛ بنابراین روزانه مشتریان زیادی برای خرید پنل سقفی، به شرکت ها یا بازارهای فروش ساخت پنل مراجعه می کنند و پنل سقفی مورد نظر خود را خریداری می نمایند.

امروزه علاوه بر بازارها و فروشگاه ها، فروشندگان زیادی برای سود بیشتر خود و همچنین راحتی مشتریان، سایت های ایمن و معتبری ایجاد کرده اند که مردم می توانند به این سایت ها مراجعه کرده، محصول مورد نظر خود را با کیفت عالی و قیمت مناسب خریداری کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *