فروش پنل ال ای دی ۴۰×۴۰، توسط مراکز و مجموعه های زیادی در سراسر کشور صورت می گیرد. مجموعه ما نیز یکی از معتبر ترین و بزرگترین مراکز فروش پنل ای ای دی در کشور است که محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان ارائه می دهد و همچنین مشتریان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این مجموعه، محصول مورد نیاز خود را انتخاب و سفارش دهند.

مرکز عرضه پنل ال ای دی ۴۰×۴۰

ویژگی انواع پنل ال ای دی ۴۰×۴۰

ویژگی انواع پنل ال ای دی ۴۰×۴۰ مصرف انرژی پایین انواع پنل LED در مقایسه با لامپ های رشته ای مصرف برق بسیار پایینی دارند اما نور ان ها بالا است. این پنل ها نود درصد انرژی برق را به نور تبدیل می کنند.

طول عمر بالا این لامپ ها عمر طولانی دارند و بدون نیاز به تعویض چندین سال می توانند کار کنند. نصب این پنل های ال ای دی در خانه ها هزینه های برق و نگهداری را به میزان قابل توجه کاهش می دهد. به همین دلیل خرید لامپ ال ای دی از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است.

گرمایی که توسط پنل ال ای دی تولید می شود در مقایسه با لامپ های رشته ای بسیار ناچیز است به نحوی که حتی اگر چند ساعت روشن باشند و به بدنه انها دست بزنید، دست نمی سوزد. این لامپ ها مقاومت بالایی در برابر شرایط مختلف جوی دارند و رطوبت تاثیری بر عملکرد انها نمی گذارد.

شدت نوری که از لامپ های معمولی تولید می شود به مرور زمان کاهش می یابد اما در پنل ال ای دی به علت مصرف کم برق و بازدهی بالا دارای نوردهی یکسانی هستند و نور انها کاهش نمی یابد. تنوع بالای مدل و رنگ پنل ها: از مدل های مختلف با ظاهر گوناگون و همچنین از رنگ بندی متنوعی برخوردار هستند و نور واضح و با کیفیت انها باعث شده از این محصولات در مکان های مختلف استفاده شود.

قیمت لامپ ال ای دی نیز بر اساس همین تنوع دارای ارقام مختلفی می باشد که در زمان خرید بر اساس نیازتان می توانید لامپ مورد نظرتان را خریداری کنید. این پنل ها نور فرا بنفش و مادون قرمز تولید نمی کنند، در نتیجه هیچ اسیبی به سلامتی انسان نمی زنند. این لامپ ها کاملا بی خطر هستند.

مرکز تولید پنل ال ای دی ۴۰×۴۰

مرکز تولید پنل ال ای دی ۴۰×۴۰ تولید پنل های ال ای دی توسط شرکت ها و کارگاه های زیادی در سایر استان های کشورمان صورت می گیرد و کشور ما جزء اولین کشور ها در زمینه ی صادرات پنل های روشنایی در خاورمیانه است. پنل های تولید شده در کشور دارای کیفیت بالا است و همچنین مطابق با استاندارد های جهانی هستند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *