مرکز خرید چراغ سقفی

مرکز خرید چراغ سقفی در بازار تهران خیابان لاله زار، انواع چراغ پنلی سقفی LED_SMD_COB، عرضه مستقیم و بی واسطه پنل روکار و توکار گارانتی دار، خرید و فروش انواع لامپ و انواع چراغ سقفی در فروشگاه اینترنتی وسایت فروشگاهی مجموعه ضحی نور انجام می پذیرد.

چراغ سقفی مستطیل رو کار

مرکز خرید چراغ سقفی و بازار محصولات روشنایی کجاست؟

چراغ سقفی COB

همانگونه که میدانید، بزرگترین بازار خرید و فروش محصولات روشنایی و همین طور مرکز خرید چراغ سقفی توکار و روکار LED_SMD_COB، بازار بزرگ لاله زار تهران است.
پنل سقفی تولید شده مستقیم از کارخانه توسط فروشگاهها و بنک داری ها و مغازه هایی که پخش محصولات روشنایی را بر عهده دارند، در سطح شهر تهران و شهرستان ها توزیع می گردد.

اما این به معنای دست اول بودن تمامی فروشگاههای و مراکز پخش چراغ سقفی در بازار لاله زار تهران نیست.

چراغ هالوژن سقفی

برای ارتباط گرفتن با مرکز خرید چراغ سقفی دو راه وجود دارد

  1. با صرف وقت و هزینه با توجه به محل زندگی خود، به خیابان لاله زار تهران بیایید و ساعاتی را در بازار بگذرانید و بتوانید اطلاعاتی در این زمینه بیابید
  2. امروزه با پیش رفتن جهان به سمت مجازی بودن و به حداقل رساندن زمان ممکن برای خرید، این امکان بوجود آمده که بتوانید با یک سرچ ساده به بزرگترین مراکز خرید انواع چراغ سقفی براحتی دست پیدا کنید.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]سایت فروشگاهی آن لاین ضحی نور با داشتن سابقه طولانی و تخصص کافی و بهره گیری از مشاورین با تجربه شما را در جهت انتخابی عالی راهنمایی می کند[/highlight-dash]

معرفی و مشخصات انواع چراغ سقفی ( پنل سقفی )

امروزه تمامی چراغ های تولید شده با استفاده از تکنولوژی جدید ال ای دی اس ام دی هستند، که منبع نور آن ها چیپ های نورانی است که روی بورد اصلی لامپ قرار می گیرند و نسل جدید لامپ های فوق کم مصرف هستند.

پنل سقفی روکار گرد و مربعپنل سقفی توکار گرد و مربع

به طور خلاصه مزیت اصلی پنل ال ای دی اس ام دی، قابلیت نوردهی بسیار بالا و مصرف بسیار پایین انرژی در مقایسه با لامپ های کم مصرف است.
ویژگی اساسی دیگر این لامپ ها طول عمر بالا و هفت برابری در مقایسه با لامپ های نسل قبل خود است

چراغ های سقفی LED_SMD_COB به صورت روکار و توکار تولید و عرضه می شود.

[highlight-red bcolor=”green” align=”right” ]برای دریافت درصد تخفیف ویژه چراغ سقفی توکار و روکار از طریق راههای ارتباطی درج شده در سایت فروشگاهی ضحی نور با ما در تماس باشید[/highlight-red]

قیمت چراغ سقفی روکار و توکار

تمامی محصولات و چراغ های موجود در فروشگاه اینترنتی ضحی نور، دارای درصد تخفیف است و شما میتوانید این محصولات با کیفیت را که دارای گارانتی تعویض کالا هستند با قیمت مناسب بدون واسطه، مستقیم با قیمت درب کارخانه دریافت کتید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *