لامپ دایره ای LED، به سبب مزایای زیادی که دارد، در دسته لامپ های کم مصرف قرار می گیرد و کاربرد های زیادی را به خود اختصاص داده است. این محصول، بر اساس تکنولوژی و استاندارد های روز دنیا ساخته شده است و با توجه به افزایش تقاضا، تولید کنندگان زیادی در زمینه ساخت آن فعالیت می کنند. مرکز خرید لامپ LED، همواره سعی می کند که بهترین محصول را با استاندارد های کیفی بالا عرضه کند. 

مرکز خرید لامپ دایره ای LED

اطلاعاتی درباره لامپ دایره ای LED

اطلاعاتی درباره لامپ دایره ای LED لامپ دایره ای LED، دارای مزایا و ویژگی های منحصر بفردی است، که آن را از بقیه لامپ ها متمایز می کند. یکی از ویژگی های منحصر بفرد این محصول، طول عمر و ماندگاری بالای آن است و همین موضوع باعث شده است که در مکان های مختلفی بخصوص ساختمان های تجاری به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین، از لحاظ اقتصادی، بسیار مقرون بصرفه و هزینه برق مصرفی، بسیار کم تمام می شود. 

میزان اشعه های مضری که از لامپ های ال ای دی ساطع می شود، بسیار کم بوده و هیچ آسیبی برای استفاده کننده ندارد. برای همین منظور، لایه ای از فسفر بر روی لامپ کشیده می شود، که تاثیر اشعه های مضر در محیط را بسیار کاهش می دهد. بازده و راندمان نوری این لامپ، در مقایسه با لامپ های دیگر بسیار زیاد است که در عین کم مصرف بودن، نور زیادی را در محیط ایجاد می کند. از طرفی، تعداد خاموش و روشن شدن لامپ، هیچ تاثیری بر روی طول عمر آن ندارد. 

این محصول، از نظر کیفیت دارای قابلیت های بالایی است. لامپ های معمولی برای تولید نور، احتیاج به گرم شدن دارند، اما در لامپ های ال ای دی اینطور نیست و از طرفی، نوعی حباب پلاستیکی در این نمونه از لامپ تعبیه شده است که دوام آن ها را چندین برابر افزایش داده و جریان برق را به راحتی از خود عبور می دهند. یکی از خصوصیت های مهم لامپ ال ای دی، این است که در صورت نبود جریان برق، می تواند از طریق منابع خورشیدی و یا باطری، انرژی مورد نیاز خود را تامین کند. 

قیمت تولیدی لامپ دایره ای LED

قیمت تولیدی لامپ دایره ای LED استعلام قیمت تولیدی لامپ دایره ای LED، از طرق مختلفی امکان پذیر است. آنچه که اهمیت دارد، کیفیت بالا به همراه قیمت مناسب است. از جمله عواملی که بر قیمت لامپ تاثیرگذار است، می توان به سایز لامپ، شرکت تولید کننده و استاندارد های کیفی اشاره کرد. خرید از تولیدی به طور مستقیم، بسیار مقرون بصرفه بوده و هزینه پرداختی بسیار مناسب تمام می شود. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *