چراغ سقفی ۶۰×۶۰ توکار یکی از جدید ترین نوع چراغ های ال ای دی سقفی است.این پنل ها در ابعاد ۶۰× ۶۰ تولید و در بازار به فروش می رسد .

امروزه بیشتر افراد از چراغ های تو کار به جای چراغ های قدیمی استفاده می کنند زیرا هم پر نور و منبع نور است و هم طول عمر و کارکرد بیشتری دارد.این محصول با کیفیت بالا و استاندارد در کشور عزیز مان ایران تولید و عرضه می شود.

این لامپ هرگز مواد سمی ندارد و دوست دار خوب محیط زیست است و حتی در برخورد با چشم اذیت کننده نیست و باعث خستگی آن نمی شود.

مرکز تولید چراغ سقفی ۶۰×۶۰ توکار

بررسی انواع چراغ سقفی ۶۰×۶۰

بررسی انواع چراغ سقفی ۶۰×۶۰ چراغ های سقفی تو کار زیبایی بسیار خاصی به خانه می بخشد و برای جذاب کردن دکوراسیون منزل موثر است زیرا یک نور پردازی بسیار زیبا و حرفه ای دارد.

این چراغ ها برای استفاده در بانک ها، سازمان های مختلف، ادارات، بیمارستان ها، فرودگاه ها، مرکز های تجاری و خرید و فروش، اتاق های کنفرانس و هتل ها، فروشگاه های بزرگ ، فضای عمومی و در سقف کاذب ها کاربرد بسیاری دارد.در حال حاضر در کل ساختمان ها و آپارتمان ها و در قسمت های مختلف آن بسیار این لامپ مورد استفاده قرار گرفته است و محبوبیت دو چندانی پیدا کرده است و مخصوصا در تالار ها این مورد باعث ایجاد منظره ای فوق العاده قشنگ و جذاب شده است.

انواع چراغ های ال ای دی به دو نوع روکار و توکار تقسیم می شوند.این چراغ ها به شکل مربع هستند و یا در داخل دیوار نصب می شوند و یا اینکه روی دیوار سقف و کمی بیرون آن نصب می شود.

رنگ نور این چراغ ها در سه رنگ آفتابی، صدفی و مهتابی است.

این چراغ ها بسیار ظریف هستند و به خاطر تو کار بودن آن ها سقف را شلوغ نشان نمی دهند و جلوه خوبی دارند.

قیمت روز چراغ سقفی ۶۰×۶۰ توکار

قیمت روز چراغ سقفی ۶۰×۶۰ توکار این چراغ ها با جنس بسیار خوب و عالی تولید می شوند و فروش چراغ های توکار با قیمت های بسیار مناسبی صورت می گیرد .

پیشنهاد می کنیم خریداران به جای خرید لامپ های دیگر از لامپ های سقفی ال ای دی توکار خریداری کنند زیرا این لامپ اگر آسیبی ببیند قابل تعمیر است و همین باعث می شود دوباره برای خرید لامپ هزینه زیادی نکنیم.

این چراغ ها حدودا ۳۰ هزار ساعت کارکرد دارند به خاطر این کارکرد و کیفیت زیاد به کشور های خارجی صادر می شود و منبع درآمد و سود بسیاری برای ایران است.

مشتریان این محصول را از راه های اینترنتی ، با واسطه و بدون واسطه از شرکت های توزیع چراغ های سقفی ال ای دی خریداری می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *