چراغ اس ام دی بلوکی،  یکی از تجهیزات و لوازم روشنایی می باشد که در گروه لامپ های ال ای دی قرار می گیرد. لامپ مذکور به خاطر انعطاف پذیری زیاد هم در طراحی و هم در عملکرد به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. تنوع رنگ در آن ها بالا بوده و همچنین از وضوح بیشتری هم برخوردار هستند. لامپ های مذکور، کارایی قابل توجهی دارند. همچنین تکنولوژی ساخت آنها به شیوه ای است که کم حجم هستند مرکز توزیع چراغ اس ام دی بلوکی، عرضه عمده این تجهیزات روشنایی را با قیمتی مناسب انجام می دهد.

مرکز توزیع چراغ اس ام دی بلوکی

همه چیز درباره چراغ اس ام دی بلوکی

همه چیز درباره چراغ اس ام دی بلوکی درباره چراغ اس ام دی بلوکی، می توان مطالب زیر را بیان کرد:

این لامپ پر بازده، دارای سه بخش مهم می باشد. بدنه لامپ، درایور یا همان یکسو کننده و برد ال ای دی. آنچه سبب تنوع در شکل ظاهری، سایز و ابعاد آن می شود، بدنه است. از این رو انواع مختلفی از آن به صورت حبابی، پنلی، نواری و پرژکتور طراحی و تولید می گردد. نوع حبابی آنها که با نام ادیسون شناخته می شود، کاربرد فراوانی را به خود اختصاص داده است.

لامپ های اس ام دی ادیسون از نظر ظاهری شبیه به لامپ های رشته ای هستند. پایه سر پیچی و بدنه ای از جنس آلومینیوم از مشخصات آن به شمار می رود. یک روکش پلاستیکی، سطح بدنه را پوشش داده است. همچنین در برخی مواقع سرامیک یا پلاستیک فشرده را جایگزین آلومینیوم می کنند.

این لامپ ها، انتقال حرارت را به حداقل ممکن می رساند. یکی از مهمترین ویژگی هایی که می توان برای لامپ های مورد بحث نام برد این است که از قیمت مناسب برخوردارند. دسترسی آسان به آنها نیز بر محبوبیتشان افزوده است.

علاوه بر این، می توان آن را با سایر فلزات نیز آلیاژ کرد. نوع پروژکتوری هم با پخش نور در فضا های گسترده، تامین نور را بر عهده دارد. مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و آب از ویژگی های آن محسوب می شود.

قیمت روز چراغ اس ام دی بلوکی

قیمت روز چراغ اس ام دی بلوکی  بازار چراغ بلوکی اس ام دی از رونق بالایی برخوردار است. به منظور اطلاع از قیمت روز چراغ مذکور می توان با کارشناسان این سایت تماس حاصل نمود. همچنین امکان سفارش در هر ساعت از شبانه روز وجود دارد. در کمترین زمان ممکن هم به آدرس خریداران ارسال خواهد شد. به خاطر عدم وجود دلالان در این فروشگاه آنلاین، قیمت ها بسیار پایین تر از بازار آزاد هستند.

البته نوع و جنس بدنه هم قیمت چراغ اس ام دی را تحت تاثیر قرار می دهد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *