پنل ال ای دی قابل تنظیم از پنل هایی است که هم به صورت توکار و هم روکار تولید می شوند. که از هر کدام آن ها در محیط های مختلفی استفاده می شود. در سراسر کشور تولید کنندگان زیادی این پنل ها را تولید و توزیع می کنند. در شهر تهران هم مرکز توزیع این پنل ها در خیابان لاله زار قرار دارد و خریداران از نقاط مختلف کشور برای خریدن این محصول به این محدوده مراجعه می کنند.

امّا مراکز توزیعی که گفته شد، همگی به صورت حضوری هستند و به غیر از این مراکز، چندین سایت وجود دارند که به صورت اینترنتی و آنلاین می توان از طریق آن ها این نوع پنل ها را خریداری کرد و همچنین فروش پنل به صورت غیر حضوری راحتی را برای خریداران فراهم می کند.

مرکز توزیع پنل ال ای دی قابل تنظیم

مشخصات انواع پنل ال ای دی

مشخصات انواع پنل ال ای دی پنل های ال ای دی در اشکال و طرح های مختلفی از جمله دایره ای و چهار گوش تولید می شوند. برخی از آن ها با قدرت شصت و پنج وات و برخی دیگر با قدرت هشت وات هستند و تنوع در قدرت نوردهی به همین دو شاخصه محدود نمی شود. طول اندازه های مربعی شکل پنل ها در اندازه های گوناگون وجود دارد و هر کدام از اندازه ها با هر محیطی می تواند سازگار باشد که بستگی به انتخاب خریدار دارد و این اندازه ها در قطر طرح های دایره ای شکل به همین صورت تنوع دارد.

مصرف انرژی برق در اکثر پنل های ال ای دی بسیار پایین است و همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این پنل ها طول عمر بالایی دارند و روکار و توکار بودن آن ها باعث شده است که استفاده کنندگان از این محصول در هر محیطی با هر شرایطی بتوانند این پنل ها را نصب کنند.

قیمت تولیدی پنل ال ای دی قابل تنظیم

قیمت تولیدی پنل ال ای دی قابل تنظیم تولید پنل های ال ای دی قابل تنظیم در سال های اخیر در کشورمان به شکلی شده است که تولید کنندگان در امر تولید این محصولات در رقابت تنگاتنگی با هم قرار گرفته اند و همین باعث شده است که تولید کنندگان برای پیشی گرفتن از رقبا قیمت های مناسبی در نظر بگیرند. قیمت این محصولات در تولیدی ها بسته به نوع محصول متفاوت است و تا پانصد هزار تومان متغیر است.

در تعیین قیمت برای اپنل های ال ای دی قابل تنظیم، ابعاد آن ها مورد بررسی قرار میگیرد و ابعاد کوچکتر ارزان تر از سایز ها بزرگ است همچنین قدرت وات های محصول که آن هم متفاوت است، هرچه بیشتر باشد نوردهی بیشتری دارد که باعث می شود قیمت بالاتری نسبت به کم وات ها داشته باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *