پنل ال ای دی روکار گرد یکی از زیباترین پنل ها می باشد که در طیف رنگی مختلفی تولید می گردد، و به همین منظور جذابیت بسیار خاصی به محیط های مختلف می بخشد و طرفداران بسیار زیادی دارد. مرکز توزیع پنل ال ای دی روکار گرد این محصول را به صورت عمده و تکی به خریداران عرضه می‌کند تا هرکس با توجه به شرایط خود بتواند پنل ال ای دی دلخواه خود را خریداری کند.

مرکز توزیع پنل ال ای دی روکار گرد

اطلاعاتی درباره انواع پنل ال ای دی روکار

اطلاعاتی درباره انواع پنل ال ای دی روکار در ادامه این مطلب می خواهیم اطلاعاتی درباره انواع پنل ال ای دی روکار به شما ارائه دهیم.

این پنل ها جایگزین چراغ های قدیمی هستند که زیبایی و جذابیت خاصی را به محیط می بخشند. پنل های ال ای دی گرد یکی از جدیدترین مدل های این پنل ها است به گونه‌ای که این نوع پنل در داخل سقف جای می گیرد و باید حتماً مکان این محصول از قبل مشخص شده باشد.

پنل دارای طیف رنگی بسیار گسترده ای می باشد و شما با توجه به سلیقه خود رنگ دلخواه خود را انتخاب خواهید کرد. پنل های ال ای دی ویژگی های قابل توجهی دارد یعنی از این محصول می‌توان به مدت بسیار طولانی استفاده کرد و آن را روشن نگه داشت بگونه ای که هیچ آسیبی به پنل وارد نگردد.

همچنین این پنل ها دارای قاب هایی در دور خود می باشند که این قاب ها در داخل سقف جای نمی گیرد. اندازه پنل بسیار متفاوت است و نصب این محصول حتما باید توسط افراد با تجربه و ماهر در این زمینه صورت می گیرد، اما نصب این محصول چندان دشوار نیست و شما با کمی تلاش خواهید توانست این محصول را در سقف خانه خود نصب کنید.

صادرات پنل ال ای دی روکار گرد

صادرات پنل ال ای دی روکار گرد کارخانه های بسیاری در سراسر کشور وجود دارند که به کمک افراد با تجربه در این زمینه به تولید پنل مشغول می باشند. آنها با استفاده از مهندسان تحصیل کرده، طرح لازم برای این محصول را طراحی می‌کنند و سپس دست به تولید آن می‌زنند.

پس از تولید پنل، مرحله فروش پنل آغاز می گردد که این محصول را به تمام نمایندگی های فروش آن در سراسر کشور عرضه می‌کنند. علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور بخشی از این محصول به دیگر کشورهای جهان نیز صادر می شود.

به گونه ای که پنل های ال ای دی در بسته بندی های مختلف به صورت عمده به کشورهای اطراف صادر می گردد اما قیمت این محصول در خارج از کشور کمی گران تر خواهد بود زیرا هزینه حمل و نقل و گمرک نیز به هزینه محصول اضافه خواهد شد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *