امروزه به نورپردازی در طراحی دکوراسیون داخلی منازل توجه زیادی می شود و استفاده از روشنایی هایی مانند لوسترها ، آویزها ، چراغ های دیواری ، چراغ های سقفی فضای داخلی خانه را زیبا چشم نواز می کند، از منابع نوری در محیط انواع چراغ سقفی است که دارای شکل ها و اندازه های متفاوتی هستند، مرکز انواع چراغ سقفی توکار ال ای دی این محصولات را به مراکز فروش سراسر کشور با قیمتی مناسب عرضه می کند.

مرکز انواع چراغ سقفی توکار ال ای دی

ویژگی بهترین نوع چراغ سقفی توکار

ویژگی بهترین نوع چراغ سقفی توکار چراغ های سقفی یا آویز دار یا بدون آویز هستند که نوع آویزدار آن باید ارتفاع سقف خانه شما و محل نصب این چراغ ها زیاد باشد و ارتفاع سقف اهمیت دارد، در انتخاب چراغ سقفی و خرید آن باید با خانه و سبک دکور شما هماهنگ و ست شود و برای محل مورد نظر چراغ مناسب را انتخاب کنید، یکی از مزایای استفاده از انواع چراغ سقفی نسبت به چراغ های قدیمی، نور و اشعه سالم و بدون ضرر آن ها است.

در ساخت و تولید چراغ به اصول کیفی و استانداردها توجه شده است، این لامپ ها به دو صورت تولید می شوند، تکنولوژی ال ای دی مصرف انرژی را کاهش می دهد و نوری زیبا به صورت یکنواخت در فضا منتشر می کند، از انواع مختلف چراغ های سقفی باید به چراغ پنلی توکار و روکار، چراغ آویز سقفی روکار، چراغ سقفی واترپروف ، چراغ سقفی ساده بدون سنسور و چراغ سقفی سنسوردار اشاره کنیم.

چراغ سقفی سنسوردار کاربرد گسترده ای و زیادی در محیط هایی نظیر راه پله ها، پارکینگ ها، سقف فروشگاه ها، بالکن ها، اتاق های خواب، سالن ها، راهروها دارد و مجهز به سنسور می باشند و در مصرف انرژی صرفه جویی می شود، در نوع چراغ سقفی سرپیچ دار این دسته از چراغ ها سرپیچ دارند و می توانند با انواع لامپ ال ای دی یا کم مصرف مورد استفاده قرار گیرند.

چراغ سقفی ضدآب دارای مقاومت بالایی نسبت به گردوخاک ، رطوبت و آب دارند و در سالن های استخر دار و حمام های بزرگ می توانید از این چراغ ها استفاده کنید، چراغ های خطی سقفی به صورت خطی یا ردیفی نصب می شوند و نوری یکنواخت را بدون نقطه تاریک و ایجاد خیرگی در فضا منتشر می سازند و می توانند به صورت توکار، روکار یا آویز نصب شوند.

خرید انواع چراغ سقفی توکار ال ای دی

خرید انواع چراغ سقفی توکار ال ای دی چراغ های سقفی توکار متداول ترین نوع روشنایی در فضاهای مختلف برای نورپردازی محیط های مسکونی و اداری و لابی بسیاری از محیط های دیگر کاربرد دارند، چراغ های سقفی ال ای دی جایگزین بسیار مناسبی برای چراغ های قدیمی هستند.

این چراغ ها طول عمر بالایی دارند و از نظر کیفی کیفیت مطلوبی دارند، خرید و فروش چراغ سقفی تو کار ال ای دی با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالا و بی ضرر بودن آنها نسبت به چراغ های قدیمی بسیار پر سود و پررزق هستند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *