با توجه به کاربرد روز افزون پنل ها و ویژگی های خاص آن ها از جمله سبک، بادوام، کم مصرف و دارای طیف رنگی متنوع، این محصولات روشنایی در بازار از فروش خوبی برخوردار هستند مخصوصا نوع توکار این پنل ها که طراحی زیبا و چشم نوازی دارد. در همین راستا مرکز انواع پنل توکار ال ای دی این محصول درجه یک را با قیمت مناسب در اختیار خریدارن محترم قرار می دهد.

مرکز انواع پنل توکار ال ای دی

ویژگی انواع پنل توکار ال ای دی

ویژگی انواع پنل توکار ال ای دی پنل های ال ای دی از جمله محصولات زیبا و در عین حال مدرن هستند که روشنایی بخش منازل، ساختمان های تجاری و اداری، فروشگاه ها، هتل ها، بیمارستان ها و … هستند. شاید برای شما کمی شگفت آور باشد که چگونه از این پنل ها هم در منازل و هم در مکانی مثل فروشگاه که فضایی بزرگ دارد استفاده می شود پس باید این را بدانید که این پنل ها در ابعاد گوناگون ساخته می شوند و به این سبب که توان پنل ها با هم متفاوت است میزان نوردهی آن ها با هم تفاوت دارد به این صورت که هر چه میزان وات پنل بیشتر باشد نوردهی بیشتری دارد. یکی از مشخصات پنل ها که یک مزیت برای آن ها نیز محسوب می شود این است که پنل ها مقدار انرژی کمتری مصرف می کنند.

ایجاد نور وسیع، بدون لرزش و یکنواخت از دیگر مشخصات پنل ال ای دی است به همین سبب این پنل ها باعث خستگی چشم نمی شوند. همچنین پنل های ال ای دی گرمای اضافی تولید نمی کنند و گذشت زمان باعث کاهش و افت نوردهی این محصولات نمی شود. در ضمن پنل ها از انعطاف پذیری لازم در طراحی برخوردارند و به صورت دایره، مربع و مستطیل تولید می شوند تا هر کس مطابق با سلیقه و دکوراسیون منزل، پنل مورد نظرش را خریداری کند. از دیگر خصوصیات پنل ال ای دی این است که نازک و سبک هستند و جنس بدنه آن ها از آلومینیم می باشد.

قیمت تولیدی پنل توکار ال ای دی عمده

قیمت تولیدی پنل توکار ال ای دی  عمده همان طور که می دانید قیمت پنل ال ای دی نسبت به کیفیتی که دارد بسیار مقرون به صرفه می باشد چون این محصول دارای ضمانت بوده و از طول عمر بالایی برخوردار است. البته شما عزیزان می توانید با تهیه این محصول به صورت عمده از تولیدی، این پنل ها را با قیمت مناسب تر خریداری کنید. امکان خرید اینترنتی پنل توکار ال ای دی نیز فراهم آمده است تا شما عزیزان به راحتی از سراسر کشور این پنل های با کیفیت را سفارش دهید. علاوه بر این فروش پنل به صورت اینترنتی این مزیت را نیز برای شما به همراه دارد تا به آسانی از قیمت روز محصول آگاهی یابید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *