چراغ سقفی توکار cob یک وسیله بسیار کاربردی برای خانواده ها است ک در همه منازل ضروری میباشد و باعث زیبایی دوچندان نمای ساختمان و منزل می شود .چراغ های سقفی cob مصرف انرژی کمی دارد و باعث کاهش هزینه های برق مصرفی خانوار ها می شود.مراکز خرید چراغ سقفی توکار cob

کیفیت برتر چراغ سقفی توکار

کیفیت برتر چراغ سقفی توکار انواع چراغ سقفی cob مربع و گرد است سقفی توکار هالوژن سقفی توکار از انواع آن است چراغ های سقفی مناسب برای نصب در هتل ها دفاتر اداری گالری ها بیمارستان ها رستوران ها مراکز تجاری مساجد سالن های زیبایی کاربرد دارد

چراغ سقفی توکاریکتا افروز با ولتاژ ۲۲۰ ولت تنها توان مصرفی دارد به وسیله دیفیوزر نور پخش مناسب برای مصرف کننده می دهند و دیفیوزر آن به صورتی میباشد که نور را از کناره چراغ جذب کرده و در سرتاسرنور به صورت یکنواخت پخش می کند این ساختار فاقد اشعه مضر است.

طراحی زیبا کیفیت نور بالا طول عمر طولانی مصرف انرژی کم از ویژگی مهم پنل توکار سقفی یکتا افروز است شرکت صنایع روشنایی یکتا افروز تولید کننده انواع چراغ ها و پنل های ال ای دی با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا محصولات با کیفیت و زیبا را تولید میکند.

چراغ های سقفی توکار cob دارای ماهیت شیپ در ساختار لامپ خود طول عمر بالایی داشته و در اثر استفاده طولانی مدت از آن یا خاموش روشن کردن های مداوم و طولانی دچار سوختگی افت نوردهی نمی‌شود.

این چراغ ها دارای زاویه پخش دور ۱۰۰ درجه که در دو رنگ آفتابی و مهتابی موجود می باشد که در صورت استفاده مداوم از آن ها سبب خستگی چشم میشود این چراغ ها مصرف انرژی کمی داشته و باعث کاهش هزینه های برق می شود.

صادرات انواع چراغ سقفی توکار cob

صادرات انواع چراغ سقفی توکار cob قیمت چراغ سقفی توکار cob برند یکتا افروز بسیار مناسب است و دارای ضمانت نامه شرکتی می باشد و شما عزیزان میتوانید با خیال آسوده از طریق فروشگاه و سایت های معتبر را خریداری کنید به ساختمان های خود جلوه ویژه‌ای دهید.

قیمت چراغ های سقفی نسبت به کیفیت جنس بدنه میزان نور و عادت بستگی دارد با توجه به کیفیت بالای این محصول خرید آن مقرون به صرفه می باشد.

این محصول تمام استانداردهای اروپا و دنیا را دریافت کرده است و گارانتی معتبر ارائه می شود پنل های یکتا افروز به دلیل استفاده از مواد با کیفیت و تکنولوژی اس ام دی ابیدی دارای طول عمر بالا و گارانتی تعویض معتبر می باشد.

تعداد تلاش های به کار رفته در پنل های عیدی در مقایسه با سایر انواع لامپ ها بیشتر است به همین دلیل نور تشکیل شده نسبت ب بقیه لامپ ها بیشتر است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *