چراغ سقفی توکار ۶۰×۶۰ از آن پنل هایی است که با توجه به کارایی خوبی که دارد توانسته خیلی زود به تولید انبوه برسد و نزد مصرف کنندگان محبوب و پرطرفدار باشد.پنل هایی با اشکال مربع به دلیل دارا بودن سایز استاندارد و نظم خاصی که به محیط می بخشند نسبت به انواع مدل های دیگر نیز بیشتر تولید می شوند و سوددهی بهتری دارند.

مراکز خرید چراغ سقفی توکار ۶۰×۶۰ صادراتی

کیفیت برتر انواع چراغ سقفی توکار

کیفیت برتر انواع چراغ سقفی توکار مواردی که پنل های ال دی دی را نسبت به چراغ های دیگر برتر ساخته است کیفیت فوق العاده آن ها در نوردهی و مصرف انرژی پایین آن هاست. این پنل ها برای انواع محیط هایی با سقف های کوتاه و بلند کاملا مناسبند و نوری آن ها کاملا از پشت و به صورت مستقیم می تابد. برخی از این چراغ ها قابلیت تنظیم نور در چند رنگ را دارند که از طریق کنترل و یا کلیدهای برق می‌توانید رنگ آن ها را تغییر دهید.

همچنین مدل هایی از آن ها دارای طراحی های منحصر به فردی هستند که به چند صورت می توانید نور آن را تنظیم کنید،تابش از وسط، تابش نور از کناره ها و تابش کلی. قبل از اینکه از این پنل ها خریداری کنید بهتر است مکان نصب آن ها را در سقف در نظر بگیرید زیرا پنل های توکار کاملا درون دیوار و سقف کاذب قرار می‌گیرند و بسیار ظریف و نازک هستند. جنس آن ها از آلومینیوم است که باعث می شود حرارت در محیط پخش شود و خود چراغ و اطراف آن داغ نکند.

مدل های 60×60 فوق العاده محبوبند و با مصرف انرژی بسیار کم یعنی حدود 45 تا 60 وات به صورت قابل ملاحظه ای در مصرف برق و هزینه های ناشی از آن می کاهند. قدرت تابش نور این لامپ ها از مابقی وسایل روشنایی بسیار بیشتر است و عاری از هرگونه اشعه های فرابنفش هستند در کنار اینکه عمری بسیار طولانی نسبت به مابقی چراغ ها دارند.

قیمت تولیدی چراغ سقفی توکار ۶۰×۶۰

قیمت تولیدی چراغ سقفی توکار ۶۰×۶۰ چراغ های توکار با فناوری جدیدی که دارند در اشکال گوناگون چند ضلعی، مربع، مستطیل و دایره طراحی و تولید می شوند و طریقه ی نصب آن ها بسیار راحت است و هر یک از آن ها نسبت به لامپ های معمولی متراژ بیشتری از محیط را رونش می‌کنند، نور آن ها به صورت یکدست تابیده می شود و آرامش بخش است. قیمت آن ها به اندازه و مدلی که انتخاب می کنید بستگی دارد. مجموعه ضحی نور با تولید چراغ های روشنایی سال هاست که در این زمینه فعالیت می کند و اکنون با فروش چراغ های ال ای دی روکار و توکار در خدمت شما عزیزان است. تولیدات این مجموعه با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب عرضه می گردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *