پنل سقفی ال ای دی روکار را بدون شک همه ی ما در فضاهای مختلف دیده ایم. پنل های ال ای دی بسیار پر نور و قدرتمند هستند با توجه به اینکه مصرف کم تری دارند و این یعنی بازدهی بیشتر با کمترین هزینه. در بسیاری از محیط منازل و علی الخصوص محیط کار نیازمند استفاده ازروشنایی هستیم ولی با توجه به قیمت برق و وظیفه ی انسانی صرفه جویی در مصرف، بهتر است از لامپ هایی کم مصرف بهره ببریم.

مراکز خرید پنل سقفی ال ای دی روکار

مهمترین خصوصیات پنل سقفی ال ای دی

مهمترین خصوصیات پنل سقفی ال ای دی پنل های ال ای دی در انواع مختلف سقفی، روکا و توکار تهیه و به بازار عرضه می‌گردند. این پنل ها دارای سایز های متفاوتی هستند و جایگزین لامپ های پر مصرف قدیمی شده اند و توانسته اند به محبوبیت برسند. طول عمر این لامپ ها بسیار بیشتر از سایر لامپ ها می باشد یعنی با نصب یکی از آن ها اطمینان دارید که ماه ها و سال ها نیاز به تعویض و تعمیر آن ها نخواهید داشت یعنی عمر آن ها چیزی حدود 6 تا 7 برابر لامپ های دیگر است. این لامپ ها از تکنولوژی بسیار پیشرفته بهره می برند و امروزه در سراسر دنیا در تمامی بیمارستان ها، مراکز آموزشی و دانشگاه ها، اداره ها،کارخانه ها، تمامی مجتمع های تجاری و بازرگانی، درمانی، فروشگاه ها و… مورد استفاده قرار گرفته اند و توانسته اند تا حد زیادی از هزینه های برق مصرفی بکاهند به علاوه اینکه از نور بیشتری برخوردارند.

مهم ترین دلیل محبوبیت این پنل ها کیفیت فوق العاده آن هاست. نصب آن ها به راحتی صورت می گیرد و با استفاده از نصب هر یک از آن ها می‌توان چندین متر مربع را روشنی بخشید. امروزه در سرتا سر راهروهای بیمارستان و مراکزی که به نور کافی نیاز دارند، پوشیده از این پنل ها هستند که علاوه بر اینکه ظاهری بسیار زیبا تر و شکیل تر از لامپ های معمولی دارند، نیاز ما به تولید و هزینه برای انواع لامپ های پر مصرف را به حداقل رسانده اند و دیگر نیازی نیست هر چندمدت یکبار به تعویض لامپ های سوخته و یا شکسته شده بپردازیم و هزینه ی اضافی متقبل شویم. این پنل ها قابلیت تعمیر دارند.

قیمت روز پنل سقفی ال ای دی روکار

قیمت روز پنل سقفی ال ای دی روکار مجموعه ی روشنایی ضحی نور با تولید انواع پنل های ال ای دی در طرح ها و سایز های مختلف با تولید پنل نیاز ما به واردات محصولات مشابه خارجی را به حداقل رسانده است و توانسته است از این طریق از خروج ارز نیز جلوگیری کند. برای خرید انواع پنل ها می توانید با مراجعه به شعبه های این مجموعه و یا مراجعه غیر حضوری و بازدید آنلاین از تولیدات این مجموعه با قیمتی مناسب خرید کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

2 دیدگاه ها

  • سلام وقت بخیر امکان اینکه در صورت عدم رضایت بتوانم محصول را مرجوع کنم وجود دارد؟ خیلی بهتر میشد که در مقالات به این موضوعات هم اشاره کنید و همه ی جوانب را مطرح کنید تا ما به راحتی برای ثبت سفارش اقدام کنیم.

  • سلام وقتتون بخیر ممنون از مطالب مفیدی که درباره این محصول ارائه دادید . مطالب را با دقت خواندم من بسیار علاقه مند هستم که با شما همکاری کنم برای مشاهده ی سطح کیفی محصول مجموعه ی شما از چه طریقی باید متوجه شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *