این روزها چراغ های سقفی توکار که با نام لامپ توکار کناف هم شناخته می گردد، یکی از منابع نوری مهم به شمار می آیند که در شکل ها و اندازه های متفاوت قابل خریداری و نصب هستند یکی از انواع آن چراغ سقفی توکار ۶۰×۶۰ می باشد. چراغ سقفی های توکار را می توان کامل کننده روشنایی های طبیعی اماکن دانست. این چراغها برای نصب در منازل، انواع گالری، دفاتر، بیمارستانها، مساجد، سالنهای اجتماعات، هتلها ، اتاقهای کنفرانس و … به کار می روند.

قیمت مناسب چراغ سقفی توکار ۶۰×۶۰ عمده

اطلاعاتی درباره انواع چراغ سقفی توکار

اطلاعاتی درباره انواع چراغ سقفی توکار انتخاب چراغ سقفی توکاری که علاوه بر تامین نور به شکلی مناسب، زیبایی محیط را نیز بیشتر بنماید بسیار مهم می باشد. این چراغها در اشکال ظاهری مستطیل و مربع و دایره ای تولید گشته و متر و معیار انتخاب آنها بر مبنای اندازه و نوع حفره موجود در سقف اماکن، جنس بدنه چراغ و رنگ لامپ صورت می گیرد. از آنجایی که نور کافی و مناسب به ایجاد راحتی کمک شایانی می نماید باید در انتخاب چراغ و رنگ آن دقت کافی به عمل آورد.

این چراغها با دو فناوری COB و SMD توان ها و اندازه های متنوع تولید می گردد. بعنوان نمونه چراغ با فناوری COB را می توان به جای هالوژن های سقفی و به منظور نورپردازی داخلی ساختمانها به کار برد. گفتنی ست این چراغها از نظر میزان مصرف برق بسیار کم مصرف و مقرون به صرفه می باشند و دارای نور بسیار خوبی می باشند. بدنه این چراغها سفید بوده و بصورت یکدست و متمرکز، نور را تابانده و دچار آسیب به چشم و بوجود آمدن خیرگی نمی شوند.

اگر در حال حاضر در حال ساخت یک خانه می باشید و دوست دارید از این گونه چراغها استفاده نمایید قبل از اتمام کار و مرحله گچ کاری، ابعاد برش سقف برای کار گذاشتن این چراغ را در نظر گرفته و اندازه گیری نمایید و سپس در مرحله نهایی به نصب آن بپردازید. نصب این چراغها به نسبت چراغهای دیگر مدت زمان بیشتری را بخاطر برش دادن محل نصب، طلب می کند.

صادرات چراغ سقفی توکار ۶۰×۶۰

صادرات چراغ سقفی توکار ۶۰×۶۰ تولید چراغ سقفی توکار این روزها در ایران رونق بسیاری پیدا نموده است. یکی از مدل های جدید و محبوب اینگونه چراغها، چراغ سقفی توکار ۶۰×۶۰ می باشد که عرضه آن در بازارهای خارجی توانسته رضایت مشتریان خارجی این محصول را جلب نماید. شرکت صادراتی یکتا افروز صادر کننده انواع چراغ و پنل های سقفی و لامپ های هالوژن، مفتخر است فروش چراغها را بصورت حضوری و غیر حضوری (آنلاین) با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان ممکن به متقاضیان گرامی ارائه دهد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *