در گذشته از شمع ها و مشعل ها برای روشنایی محیط استفاده می کردند و بعد ها با کشف برق و لامپ در سراسر دنیا این وسایل جایگزین روش های ابتدایی برای روشنایی شدند. انواع لامپ ها ی کم مصرف، شمعی، گازسوز، معمولی، مهتابی و.. را می شناسید و از همه ی آن ها استفاده کرده اید و ایرادات هریک را به خوبی می دانید. پنل های ال ای دی نسل جدید وسایل روشنایی هستند که پنل سقفی مربع روکار یکی از انواع مختلف آن هاست.

قیمت مناسب پنل سقفی مربع روکار

اطلاعاتی درباره انواع پنل سقفی مربع

اطلاعاتی درباره انواع پنل سقفی مربع پنل های ال ای دی به عنوان جدید ترین وسایل روشنایی تا به امروز بهترین نسل لامپ ها هستند. آن ها بسیار کم مصرف تر و پرنور تر از سایر مدل های کم مصرف و ال ای دی ها هستند. این لامپ ها به راحتی قابل نصب هستند و علاوه بر تأمین روشنایی به زیبا تر شدن محیط کمک کرده و جنبه ی دکوری نیز دارند و دیگر نیازی به خریدن لوستر و انواع آن مخصوصا برای محیط های کاری نیست.

شدت نور این پنل ها به حدی خوب و زیاد است که امروزه در تمامی مراکز بزرگ اعم از مراکز آموزشی مانند بیمارستان ها، آموزشگاه ها و مدارس، مراکز درمانی و بیمارستان ها، مراکز تجاری و همه ی فروشگاه ها، بانک ها و سایر مراکز بزرگ که نیازمند صدها و شاید هزاران لامپ برای نوردهی به محیط بودند و ماهیانه مبالغ هنگفتی را برای آن پرداخت می کردند، امروزه با استفاده از این لامپ ها توانسته اند چیزی حدود 70 درصد از هزینه های مصرفی خود بکاهند و دیگر مشکل خرابی و سوختن و تعویض مداوم لامپ های قدیمی را ندارند.

علاوه بر این پنل ها حدود 6برابر بیشتر از وسایل نوری دیگر عمر می‌کنند و دوست دار محیط زیست هستند. این پنل ها در صورت تمایل دارای تنوع رنگی نیز می باشند و انواع رنگ های سرد و گرم آن در بازار موجود است.

صادرات انواع پنل سقفی مربع روکار

صادرات انواع پنل سقفی مربع روکار مجموعه تولیدی ضحی نور سالیان سال است که با تولید انواع پنل و فروش پنل های مختلف در طرح های متنوع و سایز های گوناگون با قیمتی بسیار مناسب و حتی صادرات آن ها به کشورهای همسایه علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان ایرانی نقشی هم در ارز آوری به کشور را ایفا می‌کند. این پنل ها با به مار گیری تکنولوژی روز دنیا و بهترین مواد اولیه طراحی و ساخته شده اند که به ایجاد نوری یکدست و بدون سوسو زدن منجر شده است که آرامش خاصی را به محیط می بخشد. تخفیفات ویژه نیز برای خرید های حجمی از این تولیدی در نظر گرفته شده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *