لامپ ریموت دار ال ای دی محصولی خارق العاده با رنگ های متنوع است که با قیمت مناسب ارائه می گردد. این کالا در ولتاژهای مختلف عرضه می شود و جذابیت خاصی دارد. انواع لامپ ریموت دار را می توان در بسته بندی های گوناگون به سادگی تهیه کرد. بازرگانانی که صادرات لامپ را انجام می دهند، می توانند خرید عمده را با کیفیت تضمین شده انجام دهند که در ادامه بیشتر با این کالا آشنا می شوید.

قیمت مناسب لامپ ریموت دار ال ای دی

ویژگی لامپ ریموت دار ال ای دی

ویژگی لامپ ریموت دار ال ای دی درباره ویژگی لامپ ریموت دار ال ای دی می توان موضوعات متفاوتی را بیان کرد. این کالا، جذابیت فوق العاده عالی را دارد و جالب است بدانید که یک نوع از آن برای خودروها ساخته شده اند که می شود در مکان های مختلفی از آن کارگزاری نمود.

اما نمونه ای را که ما می خواهیم در اینجا معرفی کنیم، به شکل 3 وات، 5 وات، 10 وات و غیره تولید می گردد و ویژگی های زیر را دارا می باشد:

  • از جمله محصولات هوشمند محسوب می شود و به وسیله یک ریموت، خاموش، روشن و تغییر رنگ می دهد.
  • زاویه تابش نور آن 180 درجه است.
  • می توان به 16 رنگ متفاوت آن را تنظیم کرد.
  • ریموت آن بی سیم بوده با برد 8 متر کارایی دارد.
  • طول عمر لامپ ها بسیار زیاد است و 50000 ساعت کار می کند.
  • باعث کاهش مصرف انرژی نیز می گردد که تا 80 درصد به این قضیه کمک می نماید.
  • به جزء تغییر رنگ، می توان آپشن های دیگر را نیز انتخاب کرد که شامل فلش و چشمک زن، کم و زیاد کردن و محو نمودن نور می باشد.

این لامپ ها مخصوص اتاق های خواب، سالن ها و همینطور مهمانی های پر زرق و برق می باشد که زیبایی خاصی به محیط می بخشند.

صادرات انواع لامپ ریموت دار ال ای دی

صادرات انواع لامپ ریموت دار ال ای دی از ایران شاهد صادرات انواع لامپ ریموت دار ال ای دی می باشیم که در اشکال مختلفی این کار از سوی بازرگانان گوناگون انجام می شود. این فناوری گیرایی بالایی دارد و مورد استقبال هم قرار گرفته است. همچنین به علت در نظر گرفتن استانداردهای گوناگون، یکی از با دوام ترین و در همین حال پرفروش ترین کالاها به شمار می رود.

گفتنی است، چنین لامپ هایی بیشتر به کشورهایی که در همجواری ما به سر می برند، صادر می شود. در هر حال، ارسال نمودن این محصولات همراه با سودآوری خوبی بوده و در این زمینه شرکت صادراتی سعی می نمایند تا بهترین برندها را تهیه کند.

لامپ ها در جعبه های مقوایی که دارای نشان استاندارد و توضیحات گوناگونی درباره چگونگی کارکرد آن می باشد، آماده صادرات می شوند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *