لامپ ال ای دی ۴۰ وات

قیمت لامپ ال ای دی ۴۰ وات استوانه ای بی واسطه ارزانترین قیمت انواع لامپ LED و لامپ توان بالا و عرضه انواع لامپ حبابی متفرقه و برند افراتاب که همه دارای گارانتی معتبر تعویض می باشند، در فروشگاه اینترنتی ضحی نور انجام می شود.جدیدترین لامپ ۴۰ وات تولید شده از برندهای معتبری مانند افراتاب و پارس شعاع توس در این فروشگاه در اختیار مشتریان و تجار با لحاظ درصد تخفیف و امکان مرجوعی در صورت عدم رضایت صورت میگیرد.

لامپ استوانه ایی 40 وات افراتاب

مشخصات و معرفی لامپ ۴۰ وات استوانه ای برند افراتاب

این لامپ و همینطور انواع لامپ های توان بالا با سرپیچ معمولی و یا همان سر پیچ E27 جز لامپ های وات بالا و پر قدرت با بهره نوری بسیار بالا هستند. طراحی این لامپ های led بسیار ساده است و معمولا به شکل استوانه هستند و اصطلاحا به آن ها لامپ سیلندری هم گفته می شود.
در ویدیوی زیر به صورت کامل لامپ ۴۰ وات سیلندری افراتاب را به شما معرفی کرده ایم.

 

بهترین و جدیدترین لامپ ال ای دی ۴۰ وات استوانه ایی در بازار ایران

شرکت افراتاب و همچنین شرکت بزرگ و معتبر پارس شعاع توس از جمله شرکت های تولید کننده لامپ حبابی، اشکی و شمعی و سایر انواع لامپ ال ای دی هستند که در زمینه تولید حرفه ایی محصولات روشنایی فعالیت گسترده ایی دارند.

لامپ ال ای دی ۴۰ وات

لامپ ال ای دی ۴۰ وات با لومن نوری ۴۰۰۰ لومن و دارا بودن سیستم خنک کننده هستند. جدیدترین مدل لامپ استوانه ایی ۴۰ وات که در ایران تولید و طراحی شده دارای سیستم جدید استفاده از چیپ های led_smd است.
[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]که ویژگی بارز آنها نوردهی بسیار بالا و همین طور طول عمر بسیار بالاتر از لامپ های کم مصرفی که در بازار وجود دارد، است و اینکه کاملا برای مصارف خانگی و همینطور تجاری بسیار مقرون بصرفه هستند زیرا مصرف انرژی بسیار پایینی دارند.[/highlight-dash]

پایینترین قیمت لامپ ال ای دی ۴۰ وات استوانه ایی و قیمت لیست دو برند معتبر

لیست قیمت لامپ ۴۰ وات استوانه ایی برند افراتاب ۱۴۵ تومان می باشد و
لیست قیمت لامپ ۴۰ وات استوانه ایی برند پارس شعاع توس ۱۳۴ هزار تومن است که برای تجار و [highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]همکاران گرامی دارای تخفیف همکاری بسیار مناسبی می باشد. شایان ذکر است که مدت گارانتی این محصولات دو سال و بصورت گارانتی تعویض بی قید و شرط می باشد.[/highlight-red]
برای خرید این محصول به صورت عمده و تک فروشی با مشاورین مجموعه از طریق راههای ارتباطی درج شده بروی سایت تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *