چراغ سقفی روکار مربع در اندازه های متفاوتی تولید می شوند و یکی از بزرگ ترین چراغ های سقفی به شمار می آیند. این چراغ ها با توجه به نوسانات قیمت که در بازار وجود دارد دارای قیمت های مختلفی می شود اما با توجه به کیفیتش دارای قیمت مناسبی با طول عمر بالا می باشد. این چراغ ها از اندازه های کوچک چهارسانتی به بالا تولید می شوند و مصارف گوناگون و متنوعی دارند.

قیمت روز چراغ سقفی روکار مربع

مشخصات انواع چراغ سقفی روکار

مشخصات انواع چراغ سقفی روکار چراغ های سقفی روکار برای انواع سقف های معمولی در سرویس بهداشتی، راهروها و … در منزل و محل کار استفاده می شوند و نور بیشتری را در محیط ساطع می کنند. این چراغ ها بدلیل اینکه برروی سطح دیوار یا سقف قرار می کیرند از پردازش نور بالایی برخوردارند و با تراشه های الومینیومی که در ساخت آن ها به کار رفته است از هدر رفتن نور جلوگیری کرده و تولید نوری منظم در محیط را امکان پذیر می کند.

این چراغ ها در شکل های متنوعی همچون دایره، مربع، مستطیل، گنبدی و حتی طرح های فانتری همچون گل و … تولید می شوند که دارای روکش های ساده و شیشه ای هستند و در اندازه های گوناگون وجود دارند. نمونه ای از این چراغ ها چراغ اضطراری نام دارد دارای یک منبع تغذیه است و باطری در آن وجود دارد که در زمان قطع برق بدون وقته، چراغ انرژی مصرفی را از باتری میگیرد و خاموش نمی شود و به طور یکنواختی روشن می ماند، این چراغ های برای مکان هایی با افت فشار برق و قطعی زیاد برق بسیار مناسب هستند.

چراغ های مربعی در اندازه های بزرگ برای راه رو های بیمارستان ها استفاده می شوند و چراغ های دو رنگی نیز توسط بعضی شرکت ها به تازگی تولید می شود که یک بار با نور سفید و بار دیگر با نور زرد روشن می شوند و به اصطلاح نور آفتابی و مهتابی را در یک چراغ درمنزل خود می توانید داشته باشید تا در محیط و چشمهایتان تنوع نور به وجود آورید. انواع چراغ سقفی برای سلیقه های های کوناگون توسط شرکت ها با برندهای مختلفی تولید می شود و در کشور پخش شده و به دست مصرف کننده می رسند.

تولیدی انواع چراغ سقفی روکار مربع

تولیدی انواع چراغ سقفی روکار مربع تولید انواع چراق سقفی روکار مربع در شرکت های لوازم برقی انجام می کیرد که هر کدام کیفیت و مقدار مصرف انرژی کم اما متفاوتی دارند. این چراغ ها طول عمر بالایی دارند و برای استفاده در طولانی مدت با هزینه کردن یک بار می توانید از این چراغ ها بهره ببرید و زیبایی خاصی به مکان مورد نظر شما می دهد. فروش چراغ سقفی در شرکت نا با بهترین کیفیت و شرایط انجام پذیر می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *