پنل های ال ای دی از جمله تجهیزات به کار رفته در دکوراسیون داخلی ساختمان هستند که روشنایی محیط را تامین می کنند. تفاوت این محصولات با لامپ های رشته ای و فلورسنت در این است که این محصولات به دلیل وجود تعداد بالایی از تراشه ها در آن ها روشنایی بیشتری تولید می کنند. پنل های ال دی معمولا به شکل مربع ، مستطیل یا گرد در بازار وجود دارند اما می توانند در اشکال مختلف حتی به صورت آویزان نیز تولید شوند. یکی از انواع مختلف این محصولات ، پنل توکار ال ای دی است.

قیمت روز پنل توکار ال ای دی

کیفیت برتر پنل توکار ال ای دی

کیفیت برتر پنل توکار ال ای دی

پنل های ال ای دی از نظر نحوه ی نصب با یکدیگر متفاوت هستند. این محصولات می توانند روکار ، توکار یا به صورت آویزان طراحی و تولید شوند . برای نصب پنل توکار ال ای دی باید از قبل فضای مورد نیاز نصب این محصول را در سقف ایجاد نمود. در سقف های معمولی که فضایی برای نصب این محصولات تعبیه نشده امکان استفاده از این نوع پنل ها وجود ندارد.

پنل ال ای دی روکار و پنل ال ای دی آویزان را می توان بر روی انواع سقف ها نصب نمود. پنل توکار ال ای دی را می توان به دو دسته ی ؛ بک لایت و اج لایت یا اسلیم طبقه بندی کرد. پنل های اج لایت یا اسلیم از پنل های بک لایت نازک تر هستند اما نور کمتری تولید می کنند.

یکی دیگر از مزیت های این پنل ها این است که با کنترل از راه دور قابل تنظیم هستند و به وسیله ی کنترل های مخصوصی می توان رنگ و دمای نور را در آن ها تنظیم نمود. این محصولات همچنین قابلیت سفارشی سازی دارند یعنی با توجه به نیاز مشتری می توان انواع مختلف آن ها را تولید کرد. این پنل ها دارای عمر طولانی نسبت به انواع دیگر لامپ ها هستند و عمر آن ها حدود شش هزار ساعت است.

خرید ارزان پنل توکار ال ای دی

خرید ارزان پنل توکار ال ای دی

امروزه کارخانه ها و شرکت های بسیاری در کشور وجود دارند که پنل های ال ای دی را متناسب با نیاز مشتری تولید کرده و اقدام به فروش پنل ال ای دی می نمایند. بنابراین خرید پنل ال ای دی بسیار راحت است. قیمت این محصولات نیز بسته به اندازه ی این پنل ها ، تعداد تراشه های موجود در آن ها ، کیفیت قطعات به کار برده شده در ساخت آن ها و همچنین نحوه ی نصب آن ها متفاوت است.

قطعات موجود در این پنل ها نیز قابل بازیافت بوده و استفاده از این محصولات به طبیعت آسیبی وارد نمی کند. هنگامی که قسمتی از این پنل ها سوخت و روشن نشد هنگام تعویض آن ها فرا رسیده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *