قیمت روز پنل ال ای دی ۶۰×۶۰ رابطه مستقیمی با قیمت قطعات تشکیل دهنده این پنل دارد که در سال های اخیر با نوسانات زیادی مواجه بوده اند بنابراین کسانی که قصد خرید این پنل به صورت عمده را دارند باید قبل از هر چیز نسبت به استعلام قیمت روز ان اقدام کنند.

برای اطلاع از قیمت این پنل نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد و خریداران می توانند در ارتباط مستقیم با فروشنده این پنل نسبت به سفارش آن برای آدرس مورد نظر خود اقدام کنند.

قیمت روز پنل ال ای دی ۶۰×۶۰

مهمترین مشخصه انواع پنل ال ای دی

مهمترین مشخصه انواع پنل ال ای دی

پنل ال ای دی ۶۰×۶۰ از جمله پنل های با صفحه نسبتا بزرگ بوده که اغلب برای سالن های نمایش و راهرو بیمارستان های و اتاق های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب در رنگ های سفید و طلایی ارائه می شود که اخیرا انواع رنگی این محصول نیز ارائه شده است که برای ایجاد نورپردازی های زیبا مورد استفاده قرار می گیرد.

مهمترین مشخصه انواع این پنل ها بر خلاف انواع فلورسنت قدیمی دوام و طول عمر بالای آنها می باشد که به بالای بیست هزار ساعت می رسد که قابل مقایسه با انواع فلورسنت نیست همچنین این پنل ها در انواع روکار و توکار می توانند مورد استفاده قرار گیرند و دامنه روشنایی آنها زیاد است و می توانند اطراف خود را به خوبی روشن کنند؛ این لامپ ها دارای کمترین میزان تشعشع مضر برای سلامتی هستند و به همین خاطر با اطمینان می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

صادرات انواع پنل ال ای دی ۶۰×۶۰

صادرات انواع پنل ال ای دی ۶۰×۶۰ صادرات انواع پنل پنل ال ای دی ۶۰×۶۰ به دلیل قیمت تمام شده پایین این محصول در داخل کشور می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که به صادرات انواع وسایل روشنایی ایرانی به کشورهای دیگر فعالیت دارند زیرا این محصول نسبت به انواع مشابه خارجی قیمت پایین تری دارد و می تواند به راحتی با انواع مشابه خارجی از نظر قیمت رقابت کند.

صادرات این نوع پنل به دلیل تولید پنل در داخل و نزدیکی بازارهای هدف مانند عراق یا افغانستان و بسته بندی مناسب با کمترین ضایعات همراه است همچنین کمترین هزینه حمل و نقل به هر پنل اختصاص می یابد بنابراین صادرکننده این محصول قادر است علیرغم فروش ارزان در این بازارها به دلیل قیمت تمام شده کمتر و فروش با ارزهای خارجی سود بیشتری از این تجارت کسب کند.

ابن صادرات نه تنها برای صادر کننده سود مناسبی به همراه دارد بلکه می تواند برای تولید کننده داخلی هم مناسب باشد همچنین برای کشور هم ارز اوری خوبی در نتیجه این صادرات به دست آید بنابراین در نهایت تجارت پر سودی می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *