به طور کلی پنل های اس ام دی 7 وات مهتابی که جزو پنل های روشنایی بسیار کم مصرف است، برای روشنایی در فضاهای ادارای و تجاری و سالن ها کاربرد زیادی دارد. حتی از این پنل ها، می توان در کف ساختمان های مختلف هم استفاده کرد. این پنل ها معمولا از جنس پروفیل آلومینیوم هستند، با توجه به نوسانات دائمی قیمت انواع محصولات الکترونیکی، نمی توانیم قیمت دقیقی برای پنل اس ام دی ۷ وات مهتابی دور شیشه ای تعیین کنیم.

قیمت روز پنل اس ام دی ۷ وات مهتابی دور شیشه ای

کاربرد انواع پنل اس ام دی ۷ وات مهتابی

کاربرد  انواع پنل اس ام دی ۷ وات مهتابی

پنل های اس ام دی جزو یکی دیگر از انواع لوازم در صنایع روشنایی است. این لامپ ها برای استفاده روشنایی داخلی و معمولا در انواع سقف کاذب مورد مصرف قرار می گیرند. بر این اساس که تنوع توان مصرفی در انواع لامپ های اس ام دی سقفی خیلی بالا می باشد، طیف گسترده و متنوعی از سلایق مختلف مردم می توانند از این محصولات استفاده کنند.

نکات بسیار مهم در تولید پنل اس ام دی:

  • صرفه جویی کردن در استفاده از برق مصرفی شهری
  • دارا بودن بازدهی نور بالا
  • دارا یودن طول عمر بالا و همینطور کیفیت نور مناسب.
  • به دلیل تنوع و همچنین شکل ظاهری در طراحی دکوراسیون منازل و دفاتر کار مورد استفاده قرار می گیرند.
  • تولید و عرضه پنل سقفی در شکل ظاهری گوناگون

شکل ظاهر پنل اس ام دی مشابه لامپ های هالوژنی توکار است، اما کیفیت نور بیشتری نسبت به لامپ های هالوژنی دارند. یک از پر استفاده ترین محصولات ال ای دی، پنل های اس ام دی می باشد که به سبب ظاهر مناسب و البته داشتن زاویه تابش بسیار مناسب و متعادل مورد اقبال مصرف کنندگان واقع می گردد.

پنل های مذکور شامل تنوع خیلی وسیعی است. امروزه بر طبق پیشرفت تولید پنل های سقفی و به دنبال آن محبوبیت این نوع لامپ ها در بین همه مردم، برندهای فراوانی نسبت به ساخت این مدل لامپ اقدام کرده اند.

پنل های سقفی اس ام دی در ابتدای امر خیلی به عنوان چراغ در درون دستگاه‌ های الکترونیکی مورد استفاده قرار می گرفته است، با وجود ویژگی های پنل مذکور و همینطور کاربرد های انواع پنل سقفی، این کالا موفق شده است جای خود را در صنایع روشنایی در دنیا به خوبی باز کند.

خرید ارزان پنل اس ام دی ۷ وات مهتابی دور شیشه ای

خرید ارزان پنل اس ام دی ۷ وات مهتابی دور شیشه ای

بنابراین برای بهینه سازی مصرف انرژی در فضاهای بزرگ، بسیار قابل استفاده می باشند، کشور ما هم توانسته است کیفیت محصولاتش را بالا ببرد و حتی جرو بهترین صادر کنندگان این ابزار روشنایی باشد. برای خرید پنل مذکور، می توانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه نمایید.

فروشندگان هم باید تنوع محصولات قابل فروش را افزایش داده و همچنین تسهیلات بیشتری در راستای خرید این نوع پنل دور شیشه ای به مشتریان خود ارائه کنند. چنانچه این محصولات الکتریکی به صورت عمده خریداری شود، مسلما قیمت آن هم برای خریداران ارزان تر می شود.

در کل دنیا فروش پنل اس ام دی 7 وات به سبب صرفه جویی در مصرف انرژی مورد استقبال زیادی قرار گرفته است، قابل ذکر است که صادرات پنل اس ام دی هم درآمدزایی خوبی دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *