خرید لامپ ال ای دی

قیمت خرید لامپ ال ای دی مستقیم از کارخانه به صورت خرید مستقیم از فروشگاه اینترنتی که نمایندگی فروش انواع لامپ led و لامپ LED_SMD را به صورت پخش و توزیع عمده و تک فروشی را برعهده دارند، انجام می پذیرد. به این منظور بعد از تولید لامپ در کارخانه، بدون واسطه در سایت اینترنتی ضحی نور قرار می گیرد و به پایین ترین قیمت روز فروش لامپ عرضه می شود.

-+خرید لامپ ال ای دی

لامپ ال ای دی خوب باید چه مشخصاتی داشته باشد؟

لامپ ال ای دی

  1. کیفیت بالای چیپ های استفاده شده در لامپ های ال ای دی و اس ام دی
  2. گارانتی تعویض کالا که بسیار گزینه مهمی در تشخیص بهترین لامپ ال ای دی است، معمولا گارانتی تعویض لامپ ها یک سال است که در برخی برندهای بسیار معتبر این مدت دو سال نیز هست که تنها شرکت های معتبر چنین گارانتی دارند مانند شرکت تولیدی لامپ افرا تاب
  3. طول عمر کارکرد انواع لامپ ها برای خرید لامپ ال ای دی باکیفیت اهمیت فراوان دارد
  4. نوردهی و میزان روشنایی لامپ حبابی و اشکی و شمعی و بقیه مدل های لامپ اس ام دی بسیار مهم است که باید میزان لومن خروجی بالایی داشته باشند که بتوانند همان وات واقعی و مورد انتظار را به ما بدهد

خرید لامپ ال ای دی

محبوب ترین لامپ های ال ای دی موجود در بازار

برای ارائه این مطلب به دور از شعارهای تبلیغاتی با بررسی نظرات مصرف کنندگان پرفروش ترین و محبوبترین برند تولید لامپ را به شما معرفی می کنیم، که در زمینه فروش لامپ دارای امتیاز بالایی هستند.
[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]قیمت خرید لامپ ال ای دی از برند افراتاب به دلیل داشتن درصد تخفیفات بالا و همچنین در نظر گرفتن تخفیفات ویزه برای تجار بسیار مناسب و مقرون به صرفه است[/highlight-dash]

اولین برند مطرح برند افراتاب می باشد.ارزش خرید لامپ های ال ای دی با کیفیت در خرید آنها به صورت تعداد بالا و در فروش ویژه است و به دلیل همین امر توجه بسیاری از مصرف کنندگان عمده این محصول را به خود جلب کرده است.
البته گزینه ارائه گارانتی دو ساله نیز دلیل خوبی برای فروش بالا و میزان محبوبیت این برند دارد زیرا تا دوسال در صورت سوختن لامپ، آن را با نمونه سالم لامپ به صورت تحویل آنی تعویض می کنند. که تنها شرکتی که این میزان گارانتی را ایجاد کرده شرکت افراتاب می باشد.

لامپ ال ای ذی افراتاب

قیمت خرید لامپ ال ای دی از کارخانه به صورت مستقیم

در فروش ویژه فروشگاه آنلاین ضحی نور، قیمت خرید لامپ ال ای دی به دلیل فروش مستقیم و حذف واسطه ها به پایین ترین قیمت به فروش میرسد.
قیمت لیست عرضه شده توسط شرکت های تولید لامپ برای تک فروشی می باشد و قیمت عرضه تعداد کارتنی از این محصولات به صورت یک یا چندین کارتن به صورت درصد خورده و با تخفیف بالا به فروش میرسد
برای سفارش و خرید با مشاورین مجموعه ضحی نور از طریق راههای ارتباطی درج شده در سایت تماس بگیرید تا شما را در جهت خریدی مطمئن یاری کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *