لامپ هالوژن اس ام دی

فروش لامپ هالوژن SMD،خرید و فروش لامپ هالوژن cob_led_smd،لامپ هالوژن اس ام دی به قیمت کارخانه، تکنولوژی smd باعث تغییراتی در روند پیشرفت چراغ های ال ای دی و در نهایت منجر به بهبود عملکرد لامپ های led شد.

لامپ هالوژن smd چیست؟

لامپ smd مخفف ( surface mounted device ) است به معنای قطعات نصب شده روی سطح می باشد.در فناوری اس ام دی اجزای مختلف از پیش ساخته شده به مدار چاپی لحیم می شوند و برد آن ها ضخامت بسیار کمی خواهد داشت.لامپ اس ام دی به علت داشتن قابلیت انعطاف پذیری در طراحی و عملکرد،در بازار سیستم روشنایی ساختمان به محبوبیت بالایی رسیده است.در ساخت لامپ هالوژن smd از تکنولوژی چیپ های اس ام دی استفاده شده است که طراحی آنها به گونه ای است که مصرف انرژی کمتری دارند و می توانند نوری با کیفیت و شدت مناسب در اختیار کاربران قرار دهند.

لامپ هالوژن smd

کاربرد لامپ هالوژن smd

لامپ هالوژن smd با تنوع رنگ بیشتر،وضوح بالاتر،حجم بسیار کمتر و زاویه دید بهتر همراه با صرفه جویی انرژی بیشتر بسیار کار آمد می باشد.از چراغ های اس ام دی برای روشنایی در لامپ های کوچک،چراغ های خیابانی و حتی برای قطعات چشمک زن در موبایل استفاده می کنند. از کاربردهای دیگر آن نورپردازی نمای ساختمان،نورپردازی باغچه و باغ،استفاده در نور اتومبیل ها،ایجاد نوری همانند نور روز در ادارات و سالن های همایش می باشد.

لامپ اس ام دیلامپ هالوژنی اس ام دی

مزایای لامپ هالوژن smd

این نوع لامپ ها به دلیل فناوری خاص خود در ساخت،دارای مزایایی نسبت به سایر لامپ ها دارند،روشنایی و نورپردازی آنها به صورت یکسان و متعادل و بدون تیرگی می باشد و غالبأ SMD ها مناسب فضاهایی هستند که نیاز به پخش نور وسیع دارند تا ایجاد سایه به حداقل برسد.همجنین هزینه های تعمیر و نگهداری در لامپ هالوژن SMD بسیار پایین است و اگر ایرادی به وجود اید،کل بورد دستگاه را می توان با هزینه بسیار کم عوض کرد.یکی دیگر از مزیت های این چراغ بدنه الومینیوم این محصول می باشد که دارای خصوصیات زیر است

  • در اثر حرارت تغییر شکل نمیدهد
  • در اثر رطوبت و اب زنگ نمیزند
  • در طول زمان تغییر رنگ نمیدهد

لامپ های smd پرتوهای مادون قرمز و فرابنفش ندارند و این موضوع باعث می شود که میزان آلودگی محیطی و صدمات چشمی کم شود.این لامپ ها گرمای کمی ایجاد می کنند و همچنین حجم کمی دارند.

لامپ smd

فروش لامپ هالوژن smd به قیمت کارخانه

خرید و قروش لامپ های هالوژنی smd در سایت ضحی نور با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت انجام می شود.به علت نواسانات قیمت در بازار، شما می توانید برای اطلاعات از قیمت ها با مشاورین ما در این مجموعه تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *