چراغ سقفی هالوژن

فروش عمده چراغ سقفی هالوژن بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه، خرید و پخش عمده انواع لامپ هالوژن سقفی گارانتی دار با قیمت ارزان و کیفیت تأیید شده در فروشگاه اینترنتی ضحی نور با درصد تخفیف ویژه عرضه می گردد.

چراغ سقفی هالوژن
مشخصات و معرفی بهترین برند تولید کننده لامپ هالوژن smd_cob همراه قیمت به صورت تک فروشی و توزیع و پخش عمده در این سایت فروشگاهی در اختیار شما قرار می گیرد.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]برای دریافت درصد تخفیف ویژه با ما مشاورین مجموعه اینترنتی ضحی نور تماس بگیرید[/hwgold-dash]

انواع چراغ سقفی هالوژن

چراغ های سقفی به طور کلی دو دسته هستند

  1. چراغ سقفی روکار

  2. چراغ سقفی توکار

چراغ سقفی هالوژن

 

چراغ های سقفی تکمیل کننده روشنایی برای تأمین روشنایی عمومی ساختمان ها و داخل اماکن است.

انواع چراغ سقفی هالوژن از نظر شکل ظاهری و اندازه متفاوت هستند و از آنجایی که، هرچه نور محیط مناسبتر باشد آرامش در آن بیشتر است، توجه به این موضوع اهمیت بسیاری دارد.

  • چراغ هالوژن سقفی آویز دار
  • چراغ هالوژن سقفی بدون آویز

برای سقف های بلند چراغ های آویزدار و بلند متناسب با ارتفاع سقف، استفاده می شوند، و چراغ های بدون آویز مناسب سقف های کوتاه هستند.

چراغ سقفی هالوژن

فروش عمده چراغ سقفی هالوژن بدون واسطه از درب کارخانه

در فروشگاه اینترنتی ضحی نور میتوانید لامپ سقفی و چراغ هالوژن سقفی مورد نیاز خود را با قیمتی بسیار مناسب و ارزان تهیه نمایید.
انواع چراغ هالوژن LED_SMD_COB عرضه شده در سایت اینترنتی ضحی نور دارای تخفیف ویژه و درصد عالی تخفیف در اختیار شما مصرف کنندگان و تاجران عمده انواع محصولات روشنایی قرار می گیرد.[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]کیفیت و اصالت تمامی چراغ سقفی هالوژنی SMD_COB عرضه شده در سایت خرید و فروش عمده و تک فروشی ضحی نور، مورد تأیید است و دارای گارانتی تعویض بدون قید و شرط می باشد.[/highlight-dash]

لیست قیمت چراغ هالوژن سقفی

بدلیل وجود نوسانات بازار خرید و فروش لامپ و محصولات روشنایی، برای دریافت لیست قیمت و اظلاع از میزان درصد تخفیف ویژه در نظر گرفته شده، فروشگاه اینترنتی ضحی نور با مشاورین ما تماس بگیرید و با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *