پنل های ال ای دی نسل جدید روشنایی ها و جایگزین جدید لامپ ها هستند. این ال ای دی ها بسیار پر قدرت و پرنور می باشند و در عین حال نسبت به لامپ های قدیمی بسیار کم مصرف هستند. یکی از دلایل اصلی استفاده از پنل های جدید روشنایی، قدرت روشنایی فوق العاده آن هاست.ضحی نور، با تولید پنل ال ای دی ۴۰×۴۰ و سایر سایز های استاندارد به روشنایی محیط شما کمک می‌کند.

فروش عمده پنل ال ای دی ۴۰×۴۰

کیفیت برتر انواع پنل ال ای دی

کیفیت برتر انواع پنل ال ای دی این نسل از لامپ ها امروزه در تمامی بیمارستان ها، اداره ها، مراکز آموزشی، دانشگاه ها، منازل، مراکز تجاری، فروشگاه ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پنل ها نسبت به وسایل نوری دیگر بسیار پرنور هستند و در سایزهای گوناگون تولید و به بازار عرضه می‌گردند. پنل های ال ای دی به نوعی لامپ های مدرنی هستند که از تکنولوژی خاصی برای ساطع کردن نور بهره می‌برند. طول عمر این پنل ها بسیار زیاد است و مقاومت و کیفیت آن ها نیز نسبت به لامپ ها و وسایل روشنایی قدیمی اصلا قابل مقایسه نیست.

اگر بخواهیم پنل ها را با سایر لامپ‌ها مقایسه کنیم باید بگوییم آن ها را می‌توان ساعت ها روشن نگه داشت درصورتی که لامپ های دیگر بعد از چند ساعت بسیار داغ شده و حتی می‌سوزند. عمر این پنل ها چیزی حدود 7 برابر لامپ های دیگر است. یعنی طول عمری بین 10تا 18سال دارند اما لامپ های دیگر نهایتأ 2 سال عمر می‌کنند.

نکته ی قابل تأمل دیگر هزینه ی مصرفی لامپ هاست. تصور کنید یک مجتمع بزرگ اداری یا تجاری و حتی مسکونی و یا بیمارستان ها، هزاران هزار لامپ برای روشنایی هر یک نیاز است، چیزی که از تصور ما فراتر است. علاوه بر این، تأمین نیروی برق این حجم از لامپ ها در سراسر کشور غیر قابل تصور و دست نیافتنی و عملاً غیر ممکن است. اما LEDها، با حجم بیشتر، روشنایی فوق‌العاده ای دارند در صورتی که مصرف برق ناچیزی دارند.پنل ها در مدل های مختلف طراحی و تولید می‌شوند که متفاوت بودن آن ها در نحوه ی ساطع کردن نور آن ها و در بخش داخلی است. پنل ها به شکل های گوناگون دایره ای، مربعی، مستطیلی و… تولید می‌شوند.

تولیدکننده پنل ال ای دی ۴۰×۴۰

تولیدکننده پنل ال ای دی ۴۰×۴۰ برند یکتا افروز در تولید انواع هالوژن، پنل های سقفی و سایر تجهیزات روشنایی فعالیت دارد. یکی از جدید ترین محصولات تولیدی یکتا افروز، پنل های ال ای دی در سایز های ۴۰×۴۰ هستند. شما عزیزان میتوانید برا تهیه ی انواع پنل با گروه یکتا افروز در ارتباط باشید و در هنگام خرید به یاد داشته باشید که تمامی محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *