نورپردازی فضای داخلی ساختمان یکی از مهمترین بخش طراحی دکوراسیون داخلی است. برای تامین روشنایی داخلی ساختمان از انواع چراغ ها می توان استفاده کرد. پنل های سقفی نوعی چراغ هستند که به تازگی وارد عرصه تولیدات محصولات الکتریکی شده اند. این محصولات مزایای بسیاری نسبت به دیگر چراغ ها دارند. پنل های سقفی معمولا به شکل دایره ای، مربعی یا مستطیلی در بازار موجود هستند. پنل سقفی ۸ وات نوعی پرکاربرد از پنل های سقفی است.

فروش تضمینی پنل سقفی ۸ وات

مهمترین کاربر انواع پنل سقفی ۸ وات

مهمترین کاربر انواع پنل سقفی ۸ وات همان گونه که گفته شد کاربرد پنل سقفی ۸ وات روشنایی بخشیدن به فضای داخلی انواع ساختمان ها مانند منازل، بیمارستان ها، پاساژ ها و… می باشد. از مزایای این پنل ها می توان به یکنواخت بودن نور تولید شده توسط آن ها اشاره نمود. همچنین تراشه های بسیاری در این پنل ها وجود دارد که باعث می شود نور بیشتری نسبت به سایر چراغ ها داشته باشند. این محصولات دارای عمر طولانی بوده و عمر آن ها نزدیک به شش هزار ساعت است، به این معنی که اگر هشت ساعت در شبانه روز از این پنل ها استفاده شود تقریبا معادل هفده سال عمر می کنند.

این پنل ها اجزای مختلفی دارند که از جمله ی آن ها می توان به قاب، صفحه هدایتگر، دیفیوزر، صفحه بازتابنده نور و منبع نور اشاره نمود. قاب این محصولات ممکن است جنس های متفاوتی داشته باشد اما معمولا آلومینیومی است. دلیلی همگن و یکنواخت بودن نور این پنل ها وجود دیفیوزر است. در بیرون از پنل های سقفی یک درایور نیز قرار می گیرد تا جریان متناوب شهری را به جریان مستقیم مورد نیاز برای این پنل ها تبدیل نماید. این درایور شدت جریان برق شهری را نیز کاهش می دهد و توسط یک فیش به پنل های سقفی متصل می شود.

تولیدکننده پنل سقفی ۸ وات

تولیدکننده پنل سقفی ۸ وات از دیگر مزایای این پنل ها می توان به این نکته اشاره نمود که می توان آن ها را در اندازه ها و طرح های مختلف و متناسب با نیاز مشتری تولید کرد. در شرایط کنونی شرکت ها و کارخانه های بسیاری در سطح کشور وجود دارند که به تولید پنل سقفی می پردازند، بنابراین خرید و فروش پنل های سقفی به راحتی در تمام نقاط کشور انجام می پذیرد. پنل سقفی ۸ وات می تواند به صورت توکار، روکار یا آویزان تولید شود.

برای نصب پنل های توکار باید جایگاه آن ها از قبل ایجاد شده باشد اما پنل های روکار و آویزان را می توان بر روی سقف های معمولی نیز نصب نمود. قیمت این محصولات نیز بسته به اندازه و سایز آن ها و کیفیت قطعات به کار برده شده در آن ها متفاوت است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *