چراغ سقفی روکار مربع led

فروش انبوه چراغ سقفی روکار مربع led ،مرکز توزیع چراغ سقفی روکار مربع led، خرید مستقیم چراغ سقفی مربع ال ای دی مناسب برای نورپردازی مسکونی و اداری با گارانتی معتبر و امکان خرید عمده و دریافت لیست قیمت و ارسال فوری و ۷ روز ضمانت بازگشت کالا در فروشگاه ضحی نور انجام می شود.صحبت ما در این مطلب در مورد نوعی خاص و پر مخاطب از چراغ های سقفی است در ادامه با ما همراه باشید.

درباره چراغ سقفی روکار مربع led

چراغ سقفی روکار مربع

چراغ سقفی روکار مربع led با بهره گیری از با بهره گیری از دانش روز و جدیدترین تکنولوژی ها طراحی و به بازار عرضه شده است.این پنل ها جایگزین مناسبی برای چراغ های فلورسنت هستند و یکی از بهترین انتخاب ها برای روشنایی محیط هستند.

تعداد تراشه های به کار رفته در پنل های ال ای دی در مقایسه با سایر انواع لامپ ها بیشتری است، به همین دلیل نور منتشر شده از آنها بسیار بیشتر است.

این چراغ ها یک قاب آلومینیومی سبک وزن دارند که سه لایه ای است و به منظور جلوگیری از هدر رفت نور تعبیه شده است.طراحی ساده، کیفیت نور بالا، طول عمر طولانی، طیف رنگی متنوع، مصرف انرژی بسیار کم ( رده انرژی A+ ) از ویژگی های مهم این محصول است.

کاربرد چراغ سقفی روکار مربع

چراغ سقفی روکار مربع

چراغ سقفی روکار ال ای دی نورپردازی کلی و یکسانی در محیط ایجاد می کند این چراغ ها در بیشتر محیط ها مثل آشپزخانه، نشیمن، اتاق خواب و سرویس بهداشتی کاربرد دارند.همچنین در انواع نورهای آفتابی، مهتابی و مدل های هوشمند و قابل کنترل تولید می شوند که شما متناسب با فضای خود از ان بهره می برید.

به طور کلی جدای سبک دکوراسیونی مدرن، کلاسیک و … که دارید این چراغ ها فضا را امروزی تر و خاص تر نشان می دهند.

چراغ سقفی روکار مربع

راهنمای قیمت و فروش انبوه چراغ سقفی روکار مربع LED

قیمت چراغ های سقفی به کیفیت، میزان نور، جنس بدنه، توان، شار نور و ابعاد بستگی دارد.با توجه به کیفیت بالای این محصول، خرید آن مقرون به صرفه است و می توانید آن را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی ضحی نور تهیه بفرمایید.این محصول تمام استانداردهای اروپایی را دریافت کرده است و با گارانتی معتبری ارائه می شود.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]شما می توانید در صورت نیاز به خرید چراغ سقفی روکار مربع LED و یا جهت اطلاع از قیمت این محصول به فروشگاه اینترنتی ضحی نور مراجعه نمایید[/highlight-dash]

تمامی مدل ها را با توان های مختلف مشاهده نمایید و با اطمینان خرید خود را انجام دهید.

چراغ سقفی روکار مربع led

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *