استفاده از پنل ال ای دی در انواع مختلف آن دارای سابقه طولانی است دو نوع روکار و توکار از این محصول در بازار وجود دارد که در سال‌های اخیر استفاده از نوع توکار این مسئول جهت نورپردازی داخلی ساختمان بسیار بیشتر شده است فروشگاه پنل ال ای دی توکار اقدام به ارائه انواع مختلف ان ال ای دی در ابعاد و اندازه های مختلف نموده است و خریداران می توانند در تماس مستقیم با این فروشگاه ها آن را با ارزان ترین قیمت ممکن تهیه کنند

فروشگاه پنل ال ای دی توکار

از صفر تا صد تولید پنل ال ای دی توکار

از صفر تا صد تولید پنل ال ای دی توکار تولید انواع پنل ال ای دی توکار در خط تولید ویژه این محصول انجام می شود و بسته به ظرفیت خط تولید به صورت روزانه تعداد مشخصی از این محصول تولید و روانه وارد بازار می گردد.

تولید این پنل ‌ها طی مراحل کاری مشخص انجام می گیرد و قبل از هر چیز چهارچوب اصلی این پنل که از آهن ضد زنگ یا استیل می باشد تهیه می گردد. این قالب دارای محل های نصب لامپ و اتصالات سیمی است به گونه‌ای که اصلی‌ترین بخش نگهدارنده این پنل ها را تشکیل می ‌دهد همچنین دارای محل های اتصال مناسب جهت نصب در سقف است که باعث ایجاد اتصال محکم به آن می ‌شود.

در مراحل بعدی با توجه به ابعاد پنل، نوع لامپ ال ای دی مورد نظر در مکان مشخص شده در چارچوب قرار می گیرد و سپس سیم کشی های لازم انجام می ‌شود. در نهایت صفحه پلی کربناتی بر روی این پنل قرار می ‌گیرد تا پنل آماده شده و در بسته ‌بندی مناسب وارد بازار شود.

فروشنده پنل ال ای دی توکار

فروشنده پنل ال ای دی توکار فروشنده پنل ال ای دی توکار انواع مختلف این پنل را را در سایت مخصوصی که جهت معرفی این پنل ها راه اندازی کرده است در معرض دید اختیار خریداران قرار داده تا خریداران این محصول بتوانند از طریق این وب سایت انواع مختلف این پنل را در بخش محصولات سایت مشاهده کرده و در ارتباط مستقیم با فروشنده ثبت سفارش را انجام دهند.

در این وب سایت امکان ارتباط تلفنی مستقیم با فروشنده از طریق شماره تلفن‌هایی که در آن درج شده است فراهم می باشد و خریداران می ‌توانند در صورت عدم دسترسی به اینترنت از طریق شماره های فروشنده با او تماس تلفنی برقرار کنند و ضمن اعلام قیمت انواع این پنل ‌ها سفارش خود را اعلام نمایند.

همچنین در این وب سایت لینک شبکه های اجتماعی فروشنده نیز وجود دارد و امکان ارتباط آنلاین با او را فراهم می آورند و به این ترتیب می ‌توان در هر لحظه اقدام به سفارش هر کدام از پنل ها به صورت عمده نمود.

این پنل ها در بهترین نوع بسته بندی و با ارزانترین و مطمئن ترین روش ارسال به آدرس خریداران در هر گوشه کشور ارسال می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *