ریسه نواری SMD

فروشگاه ریسه نواری SMD و انواع ریسه شلنگی ال ای دی با بهترین کیفیت و کمترین قیمت و با معتبرترین برند موجود به صورت آنلاین در اختیار مشتریان محترم می باشد.ریسه نواری اس ام دی از فناوری LED SMD بهره می برد که حدود ۶۰ ال ای دی در هر متر آن بکار رفته است و این تکنولوژی منجر به مصرف بسیار کم برق در ریسه های نواری شده است.استفاده از ریسه های نواری SMD به سرعت در طراحی مدرن برای نور پردازی از محبوبیت زیادی برخوردار است.

ریسه نواری SMD چیست؟

مناسب ترین مدل ریسه ها، ریسه های SMD می باشد که کم ترین میزان مصرف برق را دارد.ریسه های نواری SMD روشنایی باریک، ممتد و در طول های بلند هستند که به منظور تزیینات و ایجاد جلوه های زیبای بصری در نورپردازی استفاده می شوند.چرا که سیستم روشنایی انعطاف‌پذیری به حساب می‌آید که راه‌حل ساده‌ای برای دکوراسیون‌های مختلف بوده و پاسخگوی نیازهای روشنایی نیز می‌باشد.از ریموت برای کنترل این ریسه ها استفاده می شود.در این ریسه ها از چیپ های SMD استفاده می شود که با عبور جریان برق، نور مناسبی را از خود ساطع می کنند.این ریسه ها هم تک رنگ دارد و هم توانایی تبدیل به هفت رنگ دیگر را دارد.ریسه های نواری اس ام دی دارای برش های یک متری می باشند.

این محصولات بر اساس شرایط و موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه ریسه ها یا انواع چراغ ریسه ای کاربرد زیادی در نورپردازی های داخلی و خارجی ساختمان ها دارند. ریسه ها با روشن شدنشان فضا را دلنشین تر می سازند.از ریسه نواری SMD می توان در نورپردازی های سقفی، کنار پله ها، زیر کابینت ها، داخل استخرها، نمای ساختمان، اطراف درب ها، فضاهای باز و هر جایی که نیاز به نور تزئینی زیبا دارید استفاده نمایید.

مزایا و کاربرد ریسه نواری SMD

  • طول عمر بالا و بدون خرابی
  • دارای رنگ های جذاب و متنوع
  • طراحی زیبا و نصب آسان
  • انتشار نوری مناسب و مطلوب
  • قابلیت انعطاف پذیری و ضد آب
  • دوستدار محیط زیست
  • مصرف پایین انرژی و کاهش هزینه برق

فروشگاه بهترین ریسه نواری SMD در بازار

ریسه نواری SMD جزو بهترین و اقتصادی ترین گزینه برای تزیینات و نور مخفی مدرن محسوب می شود.این ریسه مستقیم به برق شهری وصل می شوند. انواع مختلف ریسه های LED با چیپ های مختلف و تراکم های مختلف در بازار وجود دارد، که می توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری از فروشگاه اینترنتی ضحی نور در بازار لاله زار اقدام به خرید کنید.

مجموعه ما یک فروشگاه مستقل اینترنتی جهت ارائه کالا به مشتریان عزیز می باشد، که به مشتریان امکان می دهد اقلام مورد نیاز خود را با قیمتی ارزان تر در این فروشگاه به سادگی انتخاب و خرید نمایند که از هر لحاظ گزینه ای مناسب و مطابق با نیاز شماست.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *