امروزه استفاده از پنل های سقفی در منازل مسکونی و ادارات و همچنین بیمارستانها روز به روز در حال افزایش است چرا که این محصولات قابلیت نصب برروی سقف های کاذب را داشته و در کاهش مصرف برق بسیار موثر است‌. از این رو خرید پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۵۰ وات از فروشگاه های معتبر و البته از برند های نام آشنا در کاربرد و کیفیت مناسب آن بسیار تاثیر گذار میباشد.در ادامه مطالب همراه ما باشید تا با ویژگی انواع پنل سقفی آشنا شوید.

فروشگاه انواع پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۵۰ وات

ویژگی انواع پنل سقفی ۶۰×۶۰

ویژگی انواع پنل سقفی ۶۰×۶۰ پنل های سقفی یک ابزار روشنایی با ظاهری زیبا و مصرف برق بسیار کم هستند.پنل های سقفی معمولا در سایز های متفاوت و محتلف با قیمت های متنوع در بازار موجود میباشند اما پرفروش ترین و البته پرکاربرد ترین پنل سقفی،پنل ۶۰×۶۰ میباشد چرا که میتوان از این نوع پنل به عنوان روشنایی اصلی محیط بهره برد.معمولا در ساختار پنل های سقفی برای کاهش میزان مصرف برق از لامپ های ال ای دی ، هالوژن و fpu استفاده میشود.

از مهمترین ویژگی های انوال پنل ۶۰×۶۰میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. طول عمر بسیار بالا
  2. کاهش چشم گیر مصرف انرژی
  3. قابلیت نصب به صورت تو کار و رو کار
  4. قابلیت استفاده در کف سالن
  5. روشنایی مناسب
  6. کاهش هزینه بهاء مصرفی برق
  7. قابلیت نصب در سقف های کاذب
  8. امکان استفاده از لامپ های رنگی
  9. زاویه تابش نور ۱۱۰ درجه
  10. تولید گرما نمیکند
  11. ایجاد نور یکنواخت و عدم ایجاد خیرگی در چشم
  12. تولید نکردن اشعه های مضر
  13. استفاده از دانش SMD وLEDدر تولید آن
  14. بدنه بادوام و مستحکم از جنس فولاد

این پنل ها قابلیت بسیار بالایی در تولید نور تا حدود 3600 لومن را دارند.یعنی در واقع در هر ثانیه ۳۶۰۰ واحد روشنایی از از این پنل ها ساطع میشود.از این رو صادرات پنل های ۶۰×۶۰ به علت زیبایی و ویژگی های منحصر به فردی که دارد بسیار پررونق است.

تولیدی انواع پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۵۰ وات

تولیدی انواع پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۵۰ وات تولید پنل های سقفی ۶۰×۶۰ روز به روز در حال گسترش و افزایش میباشد.چرا که تقاضا برای مصرف و استفاده از این پنل در بازار در حال افزایش روز افزون میباشد. مجموعه ما نیز در زمینه تولید انواع پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۵۰ وات با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت با بهره مندی از دانش روز دنیا در تولید و مونتاژ فعالیت میکند. شما میتوانید برای تهیه و خرید پنل های سقفی از طریق سایت فروش انلاین مجموعه ما اقدام کرده و پس از مشاهده طرح ها و قیمت تمامی پنل ها با انتخاب محصول مورد نظر خود و ثبت سفارش و سپس طی مراحل خرید محصول خود را همراه با ضمانت نامه کیفیت با نازل ترین قیمت درب منزل خود تحویل بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *