فروش چراغ سقفی توکار ۱۸ وات با برند ها و کیفیت های مختلف توسط مراکز و مجموعه های زیادی در سراسر ایران صورت می گیرد. فروشندگان این محصول را با رنگ ها، و اندازه های متفاوت به مشتریان ارائه می دهند و مشتری بسته به مکان و سلیقه خود، محصول مناسب خود را انتخاب و خریداری می کند . قیمت این چراغ ها متفاوت است و بستگی به برند، سایز و رنگ آن دارد. خریداران می توانند با مراجعه به مراکز فروش، این محصول را با قیمت مناسب خریداری کنند.

فروشنده انواع چراغ سقفی توکار ۱۸ وات

مشخصات انواع چراغ سقفی توکار

مشخصات انواع چراغ سقفی توکار تنوع چراغ های سقفی توکار در رنگ و اندازه های آنها می باشد. این چراغ ها معمولا از برق شهری 220 ولت تغذیه می کنند که این جریان پس ورود به چراغ تقریبا به 12 الی 20 ولت کاهش می یابد و به همین دلیل مصرف برق خیلی پایینی دارند.

این چراغ ها دارای یک مدار کاهنده ولتاژ هستند که وظیفه ی تثبیت ولتاژ خروجی را دارد و در برابر هرگونه نوسانات برق مقاوم هستند و هیچ اسیبی به آن ها وارد نمی شود. این چراغ ها می توانند برق بیشتر از 220 ولت شهری را نیز تحمل کنند و در نهایت ولتاژ خروجی، که به پنل ال ای دی ها وارد می شود، ثابت است و تغیری نمی کند. این چراغ ها به دلیل وجود مدار محافظی که دارند، بسیار ایمن و قابل اطمینال هستند.

همچنین این چراغها دارای ابعاد مختلفی هستند که مناسب هر فضایی هست و خریدار می تواند بسته به فضای که دارد، یک اندازه مناسب را انتخاب و خریداری کند.

روشنایی این چراغ می تواند محدوده وسیعی را پوشش دهد و یکی از نکات مثت این نوع چراغ ها نور زیاد و ملایم ان ها است. تنوع رنگ در چراغ سقفی توکار، بسیار زیاد است و مناسب هر سلیقه ای است. رنگ های این چراغ ها بسیار متنوع است و برای هر مکان یک رنگ خاصی قابل استفاده است.

چراغ سقفی توکار، در وات های مختلفی ساخته می شوند. وات به معنای مقدار روشنای ان چراغ است و هر چقدر این عدد بالاتر برود، چراغ بزرگتر و پر نورتر است.

خرید انواع چراغ سقفی توکار ۱۸ وات

خرید انواع چراغ سقفی توکار ۱۸ وات خریدارن می توانند برای خرید انواع چراغ سقفی تو کار 18 وات، به مجموعه ما مراجعه کنند و محصول مورد نظر خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنند. مجموعه ما نه تنها در داخل کشور فعالیت می کند، بلکه در زمینه صادرات پیشتاز است و محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به سایر کشور ها صادرات می کند و مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *