شرکت های عرضه کننده چراغ سقفی توکار استوانه ای این محصول را در حجم های بالا به منظور استفاده در انواع واحد های ساختمانی مسکونی و اداری به بازار فروش عرضه نموده اند. تولید چراغ های توکار جزو تولیدات و صنایع جدید بوده و مصرف گسترده آن در ساختمان سازی کشورمان کمتر از دو دهه سابقه دارد. در ادامه سعی کرده ایم توضیحات بیشتری در مورد مشخصات و ویژگی های این محصول برای شما ارائه نماییم.

عرضه کننده چراغ سقفی توکار استوانه ای

مشخصات برتر چراغ سقفی توکار

مشخصات برتر چراغ سقفی توکار از جمله مشخصات و ویژگی های مثبت که موجب شده اند افراد استفاده از این چراغ ها را نسبت به انواع چراغ های دیگر ساختمانی ترجیح دهند می تون به موارد زیر اشاره نمود؛

  • چراغ هایی که در سقف به صورت توکار قرار می گیرند موجب پخش نور به صورت یکنواخت به داخل ساختمان می شوند. این نوع چراغ ها هرگز همانند چراغ های معمولی عمل نکرده و نور را به یک نقطه متمرکز نمی کنند‌. بلکه آن را کاملا یکنواخت به تمام سالن پخش کرده و هیچگونه جهت گیری ندارند.
  • از دیگر مشخصات و ویژگی های برتر و برجسته این محصول می توان به سازگاری بالای آن با چشم انسان اشاره نمود. بسیاری از نورهای زرد و رنگی که برای سیستم روشنایی ساختمان ها تعبیه می شوند موجب ایجاد برخی اثرات سوء بر چشم انسان می شوند‌. اما این نوع چراغ به دلیل داشتن پوشش شیشه ای بسیار با کیفیت بر روی آن، هیچ گونه اثر سوئی بر چشم انسان نخواهد داشت.
  • مشخصه قابل ذکر دیگر برای این نوع چراغ طول عمر عالی و بالای آن است. به این صورت که شما هنگام نصب این چراغ ها خواهید دید که در طولانی مدت دیگر نیاز به تعویض و یا تعمیر آن نخواهید داشت. بنابراین می توان این محثول را بهترین گزینه برای سالن هایی دانست که اغلب تایم روز نیاز به روشنایی لامپ دارند‌. زیرا به دلیل عمر بالا و کم مصرف بودن کانلا برای این سالن ها مقرون به صرفه هستند.

صادرات چراغ سقفی توکار استوانه ای

صادرات چراغ سقفی توکار استوانه ای کشور ما توانسته است در ساخت و تولید انواع چراغ های توکار استوانه ای و انواع دیگر چراغ های توکار بسیار موفق عمل کند. بهددلیل ساخت محصولات با کیفیت از این قبیل، بسیاری شرکت های صادراتی نیز اقدام به صادرات این محصول نموده اند.

شما نیز می توانید در صورت نیاز از کاتالوگ محصولات موجود در وب سایت ما دیدن کرده و با توجه به نیاز خود، اقدام به انتخاب و خرید چراغ مورد نظر خود نمایید. قطعا هنگام تحویل کالای خریداری شده خود و مساهده کارکرد و کیفیت آن از نزدیک، از خرید و انتخاب خود بسیار راضی خواهید بود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *