لامپ های LED یا چراغ های LED منبع نور بر اساس تکنولوژی ال ای دی ها هستند. آنها برای روشنایی خانگی، صنعتی و خیابان استفاده می شوند. برای روشنایی، ال ای دی های سفید از انواع مختلف اغلب در لامپ ها استفاده می شوند. برای اهداف تزئینی، لامپ ها با LED های رنگی (از جمله RGB) یا LED های سفید و لامپ های رنگی استفاده می شوند. قصد تهیه لامپ LED  ارزان دارید؟ مجموعه ما عرضه کننده لامپ ارزان ال ای دی است.

عرضه کننده لامپ ارزان ال ای دی

خصوصیات انواع لامپ ارزان ال ای دی

خصوصیات انواع لامپ ارزان ال ای دی خصوصیات لامپ ال ای دی اکثرا مثبت هستند. لامپ های LED با ولتاژ بسیار کم کار می کنند و انرژی بسیار کمی دارند. با استفاده از گرمای بسیار کم درخشندگی بیشتر با مصرف برق بسیار کمتری. در مثالی که در تصویر بالا قرار داده ایم می توانید تفاوت لومن و مصرف یک لامپ هالوژن و یک لامپ LED را مشاهده کنید. از R7s یا مدل خطی. اختلافات حیرت انگیز است.

احتراق آنی فوری است و بنابراین باعث مصرف بیشتر برق نمی شود زیرا در لامپ های کم مصرف اتفاق می افتد. لامپ های LED با ولتاژ کم ، خطرات برق را به حداقل می رسانند.

مقاومت LED

چرا مقاومت بیشتری دارند؟ ورودی ها رشته های کمبودی دارند که ظریف ترین ماده لامپ های سنتی است. از یک شکست ساده ، تا افت یا افزایش ولتاژ ؛ دلیل اصلی چرا لامپهای سنتی کار را متوقف می کنند.

لامپهای ال ای دی با تفاوت زیادی در مقایسه با مصرف سنتی ، احتراق بیشتری دارند. آنها از موادی مانند آلومینیوم ، سرامیک یا PVC ساخته شده اند که باعث دفع حرارت خوبی می شوند.

LED ها ، همانطور که در نمودار مشاهده می کنید ، عمر مفید بسیار طولانی تری دارند. اگر امروز قیمت یک لامپ ال ای دی و یک لامپ سنتی را با هم مقایسه می کنید ، مطمئناً خرید یک لامپ سنتی پوچ است. اختلافات بسیار مهم هستند و مزایا برای خودشان صحبت می کنند.

یکی دیگر از مزایای مهمی که لامپ های LED یا نوارهای LED به شما ارائه می دهند ، تنوع امکاناتی است که آنها دارند به لطف دمای رنگ ، شدت ، سرعت و زاویه باز. این ویژگی ها به شما امکان می دهد مناسب ترین محیط را برای هر دکوراسیون یا موقعیتی ایجاد کنید.

بهره وری انرژی LED

راندمان انرژی شامل کاهش مصرف انرژی ، بدون کاهش کیفیت خدمات جاری است. محافظت از محیط زیست امروز به یک کار اولویت دار تبدیل شده است. ما باید بدانیم چگونه باید از منابع انرژی استفاده و مدیریت کرد. 

طراحی منحصر به فرد و جلوه نور که از کیفیت نور لامپ های رشته ای تقلید می کند

تا 90٪ صرفه جویی در مصرف انرژی در مقایسه با لامپ های رشته ای سنتی

تولید ویژه لامپ ارزان ال ای دی

تولید ویژه لامپ ارزان ال ای دی مجموعه ما اقدام به تولید لامپ ال ای دی به صورت ویژه و ارزان نموده است. شما مشتریان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید بدون واسطه و مستقیم لامپ ال ای دی از درب تولیدی اقدام نمایید. کافی است با ما تماس بگیرید و لامپ ال ای دی ارزان را ثبت سفارش نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *