با پیشرفت روزانه تکنولوژی و سبک خانه های مدرنیته و پرزرق و برق، نیاز روز افزون به چراغ و لامپ های کم مصرف تر و مقاوم تر نیز دیده می شد. در سال های گذشته استفاده از لامپ های کم مصرف LED بسیار رایج شد و با سرعت زیاد جایگزین چراغ های پر مصرف و بی کیفیت گذشته شد. امروزه نیز چراغ سقفی smd بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است و برای تزئینات ساختمان و نور پردازی ها از این چراغ های بسیار کم مصرف و شیک استفاده می شود.

صادرات انواع چراغ سقفی smd

ویژگی انواع چراغ سقفی smd

ویژگی انواع چراغ سقفی smd

به طور کلی چراغ های smd برای فضاهایی که نیاز به پخش نور گسترده و وسیع دارند و برای مکان هایی که نور متمرکز نیاز باشد از چراغ های cob استفاده می شود. لامپ های smd از تجمع و کنار هم قرار گرفتن چندین ال ای دی به وجود می آید و همین امر باعث طول عمر بیبشتر آن و تولید گرمای کمتر می شود. این لامپ ها به خوبی روشنایی را پخش میکنند و در تمام نقاط به طور یکسان و با زاویه 120 درجه بر فضا می تابد که کاملا برعکس لامپ های LED است. یکی از مزیت های بسیار خوب این لامپ ها صرفه جویی در مصرف برق است که با وجود نور عالی، کمترین مصرف برق را در میان چراغ ها دارد.لامپ های smd انواع مختلفی از نظر بدنه دارد که با نام های حبابی، پرژکتوری، پنلی و نواری شناخته می شوند.

لامپ های smd به علت کابردی بودن و کم مصرفی شان تقریبا با انواع مصارف در هماهنگی هستند؛ از این چراغ ها در بسیاری از ابزارآلات نوردهی و نورپردازی، مهتابی ها، پنل ها به صورت توکار و رو کار استفاده می شود. این لامپ به دلیل استفاده در فضای های مختلف تا حدودی در برابر گرما، گرد و غبار و آب مقاوم ساخته می شود که برای تشخیص درصد و مقدار این مقاومت باید به درجه IP که عددی دو رقمی است توجه شود زیرا ویژگی حفاظتی و مقاومتی لامپ را مشخص می کند.همچنین لامپ های smd در سایز های مختلف تولید می شود که در خانه ها، هتل، شرکت ها، کافه و… کاربرد دارد.

قیمت روز چراغ سقفی smd ویژه

قیمت روز چراغ سقفی smd ویژه سایت ما فروش چراغ های مناسب برای انواع مصارف را با هدف رضایت و تولید چراغ های با کیفیت در پیش گرفته است. برای انتخاب و خرید انواع چراغ های،سقفی، پنلی و هالوژنی میتوانید با تیم پشتیبان فروش محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. باعث افتخار ماست که بتوانیم به شما عزیزان خدمات مرتبط با نیازتان را ارئه دهیم و در این زمینه با یکدیگر همکاری کنیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *