فروش پنل سقفی گرد روکار به منظور صرفه جویی در مصرف برق و انرژی در تمام مراکز لوازم کلی برقی، الکتریکی، تعمیرگاه‌های مجاز لوازم برقی انجام می شود. این پنل به صورت گرد با بدنه فلزی به منظور بیرون راندن انرژی گرمایی تولید شده و شرکتهای فروشنده آن با تنوع شکل و اندازه و قاب اقدام به فروش آن می کنند تا هم به طور چشمگیری از مصرف برق و گرمای محیط کاسته شود و باری از روی دوش خانوار برداشته شود.

شرکت فروش پنل سقفی گرد روکار

اطلاعاتی درباره انواع پنل سقفی گرد

اطلاعاتی درباره انواع پنل سقفی گرد

انواع پنل سقفی روکار که با هدف صرفه جویی در مصرف برق تولید می شود، نسبت به لامپهای رشته ای گذشته نه داغ است و نه بی نور و زرد رنگ، نورش یکسان پخش شده و همه جای اتاق یک دست روشن می شود، اثرات زیان بار به روی مغز و اعصاب نداشته و دارای استاندارد جهانی است .

این چراغ که دارای انواع مختلف است و شکل های مربع ، مستطیل، دایره است گاهی به شما دایره هم تولید می شود ور کس به سلیقه خویش نوع آن را انتخاب می کند، نظافت آن آسان است و تعویض قاب و دور آن هم چندان سخت نیست، به راحتی با یک چهارپایه انجام می شود.

دارای استاندارد جهانی است و گاهی برای نوزادانی که بیلی روبین خونشان زیاد شده و رنگشان به زردی می زند، برای درمان استفاده می شود، گاهی در اتاق های nicu هم برای درمان نوزادان هم از این نوع پنل ها استفاده می شود، در کریدورها، اتاق های بزرگ، سالن های انتظار ادارت هم مورد بهره برداری قرار می گیرد.

این پنل باید بدنه ی فلزی از جنس آلومینیوم داشته باشد تا گرمای خود را به بیرون بفرستد، لایه رو یا نمای آن از جنس عالی نوعی طلق و یا شیشه مناسب است که در مقابل گرما مقاوم است،دارای اندازه های کوچک و بزرگ است که هر کدام مناسب فضایی خاص است، گاهی در پیاده رو های پارکها، دهکده های ساحلی، مناطق توریستی هم به عنوان لامپ ایستاده در اشکال مختلف کار می شود.

خرید انواع پنل سقفی گرد روکار

خرید انواع پنل سقفی گرد روکار

انواع فروشندگان لامپ های روکار چه به صورت گرد با مربع در فروشگاه‌های مجاز لوازم الکتریکی، تعمیرگاه‌های لوازم خانگی اقدام به پخش و توزیع پنل می نمایند، این شرکت ها ضمن پذیرش سفارشات اینترنتی، کاتالوگ انواع محصولات خویش را برای شرکت ها ارسال نموده و جذب خریدار می نمایند.

این شرکتها با ارسال غیرحضوری محصولات خویش هزینه رفت و آمد را از هزینه های خریداران کاسته و در رونق اقتصاد، ارز آوری فعالیت می نمایند و گاهی در بازارهای خارجی هم با بهترین برند رقابت نموده و حجم صادرات خویش را افزایش می دهند

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *