خرید چراغ سقفی هالوژنی با قیمت ارزان ،خرید و فروش چراغ سقفی هالوژنی، خرید اینترنتی انواع چراغ سقفی هالوژنی led_smd_cob با کیفیت بالا و گارانتی معتبر و ضمانت کالا و قیمت مناسب را می توانید بدون هیچ واسطه ای در سایت ضحی نور انجام دهید و همچنین توضیحات مربوط به محصول مورد نظر و تمامی نکات لازم و کاربردی را نیز در این سایت دریافت کنید.

چراغ سقفی هالوژنی

لامپ هالوژنی چیست؟

از زمان اختراع برق، دانشمندان همیشه دنبال راهی برای تولید لامپ های کم مصرف که نور بیشتری دهد بوده اند.امروزه مصرف لامپ ها خیلی کمتر از سابق شده و انرژی کمتری مصرف می شود.یکی از انواع لامپ های کم مصرف لامپ هالوژن است.

انواع چراغ سقفی هالوژنی

لامپ هالوژن انواع مختلف دارد از نوع سقفی و رنگی آن گرفته تا ال ای دی هر کدام مزایا و ویژگی خاص خود را دارند.از لامپ های هالوژن در فضاهای مختلفی از خانه های مسکونی گرفته تا فروشگاها استفاده می شوند.

لامپ هالوژنی نوعی لامپ رشته ای است که در آن گازهای فشرده و خنثی و مقدار اندکی از عناصر هالوژن مانند ید و برم اضافه شده است.این لامپ ها به علت اندازه کوچک و نور مناسب و آرامش بخششان، کاربردهای خاص خودشان را در میان سیستم های روشنایی دارند.

کاربرد چراغ سقفی هالوژن

لامپ هالوژن سقفی لنزدار

لامپ هالوژن سقفی اغلب به شکل لامپ های دایره ای شکل کوچک هستند که در داخل سقف قرار می گیرند و بعد از نصب و روشن شدن مانند یک نقطه ی نورانی در سقف دیده می شوند.لامپ هالوژن سقفی در فضاهای مختلفی از خانه کاربرد دارد و همچنین در سالن های زیبایی، مطب پزشکان و دفاتر اداری و … استفاده می شود.

فضاهایی از منزل که می توان از چراغ های هالوژن سقفی استفاده کرد:

  • سقف بالای تلوزیون
  • سقف پذیرایی و نشیمن
  • سقف آشپزخانه
  • بالای کانتر آشپزخانه
  • بالای کابینت آشپزخانه
  • نورپردازی سقف کاذب
  • راهرو

خرید چراغ سقفی هالوژنی مدرن و ارزان

لامپ های هالوژن هم زیبایی بیشتری نسبت به سایر چراغ ها دارند هم قیمت مناسب و پایین تری نسبت به سایر چراغ ها دارند به همین دلیل با استفاده از لامپ های هالوژن می توانید دکوراسیون خانه مدرن و زیباتری درست کنید.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]سایت فروشگاه اینترنتی ضحی نور عرضه کننده انواع لامپ و چراغ سقفی هالوژنی با درصد تخفیف ویژه و محصولات گارانتی دار و معتبر، در خدمت شماست. با ما تماس بگیرید[/highlight-dash]

لامپ های هالوژنی نیز مانند سایر وسایل های موجود در دکوراسیون خانه در انواع مدل های مختلف ساخته شده اند که هر کدام با توجه به نوردهی و مدل های آن دسته بندی شده اند.

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *