چراغ سقفی روکار

خرید چراغ سقفی روکار گرد و مربع ارزان و ضمانت دار از تولید شده از برندهای معتبری مانند یکتا افروز که انواع پنل سقفی COB و SMD را با کیفیت بدنه و نوردهی بالا تولید می کند.لیست قیمت جدیدترین چراغ سقفی ال ای دی موجود در بازار در سایت فروشگاهی آنلاین ضحی نور در اختیار شما قرار می گیرد.
از آنجایی که انتخاب بهترین مارک و تولید کنندگان برتر محصولات روشنایی ممکن است برای شما کمی دشوار باشد، ما در این مقاله برند بسیار با کیفیت و شناخته شده یکتا افروز را معرفی کرده و هم اطلاعات شما را از پارامترهای مرتبط با کیفیت یک چراغ سقفی روکار و توکار مربعی و گرد مانند جنس بدنه و کیفیت چیپ های نورانی راهنمایی می کنیم.

چراغ سقفی روکار

چرا چراغ سقفی روکار و توکار که خریداری کردم بعد از مدت کوتاهی سوخت؟
چگونه بتوانم یک پنل سقفی COB و یا پنل سقفی ال ای دی را تشخیص دهم؟

مشکل اساسی مصرف کننده اطلاع نداشتن از کیفیت پنلی است که برای سقف انتخاب می کند و این باعث بروز مشکلاتی از قبیل سوختن لامپ در مدت زمان کوتاه می شود زیرا پنل سقفی توکار و یا روکار خریداری شده کیفیت و استاندارهای لازم و همچنین ضمانت معتبری نداشته و همین امر ما را متحمل صرف وقت و هزینه بسیار بالایی می کند.

پنل سقفی روکار گرد

ویژگی های یک پنل سقفی ال ای دی با کیفیت :

  1. جنس بدنه
    مهمترین پارامتر جنس بدنه چراغ سقفی LED خریداری شده است که باید از جنس آلومنییوم باشد زیرا آلومینیوم بیشترین میزان دفع حرارت را دارا است و باعث خنک ماندن انواع پرفروش پنل های سقفی می شود.
  2. کیفیت نور دهی
    منبع نور انواع چراغ ساختمانی و چراغ سقف و چراغ مدرن که امروزه جایگاه ویژه ای در سیستم نورپردازی نوین دارد، تشکیل شده از چیپ های نورانی ال ای دی اس ام دی و ال ای دی سی او بی می باشد، که با کیفیت های متفاوتی در بازار وجود دارد.
  3. ضمانت و گارانتی مطمین
    در حال حاضر اجناس چینی و وارداتی به خصوص در زمینه محصولات روشنایی، بسیار زیاد شده است که عموما این اجناس بدون گارانتی هستن و کیفیت پایین دارند و قیمت بسیار ارزان
    که بهترین حالت برای خرید مطمین، خرید محصولات ساخت ایران است از برندهای شناخته شده و دارای گارانتی دو ساله قوی

چراغ سقفی روکار گرد

لیست قیمت چراغ سقفی روکار و توکار که قیمت آن ارزان و به قیمت کارخانه و بازار دست اول ایران باشد

بازار محصولات روشنایی ایران خیابان لاله زار تهران هست و تمام تولید کنندگان بنام در زمینه انواع چراغ و لامپ و غیره فروش انحصاری محصولات خود را به عاملین فروش این محصولات در لاله زار تهران می دهند، که فروشگا ههای اینترنتی مانند مجموعه ضحی نور، برای تجار و عمده فروش ها و همکاران فروش لوازم روشنایی و مغازه دار ها، این اجناس را با درصد تخفیفات بالا و ویژه به فروش میرساند.
که همواره قیمت آن بسیار پاییین تر از لیست قیمت کارخانه است. برای دریافت مشاوره در انتخاب محصول و برندهای خوب بازار با مشاورین ما در ارتباط باشید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *